پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۰۴۶
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱
امام جمعه کرمان تولید کار و اشتغال، مبارزه با فسادهای اقتصادی و وحدت و همدلی مسئولان سه اصل مهم مایوس کردن دشمن برشمرد و گفت: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف در نظام است.

شعار سالحجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمان، با توصیه رعایت تقوای الهی به نمازگزاران اظهار داشت: کبر و خود بزرگ‌بینی یکی از مرض‌های روحی و روانی است و هرکسی در درون خود می‌تواند علامت‌های آن را شناسایی کند.

وی با اشاره به اینکه آدم‌ها راه حق را می‌شناسند و می‌دانند اما به حق عمل نمی‌کنند گفت: انسان‌ها راه راست را می‌دانند اما از گمراهی استفاده می‌کنند که این لجاجت نشانه کبر و غرور است و نشان دهنده این است آدمی خود را خیلی بالاتر می‌داند.

امام جمعه کرمان با اشاره به فرموده حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه شیطان دام‌های خود را در جلوی آدم می‌گستراند گفت: همه اعضا و جوارح ناخودگاه در اختیار شیطان قراد می‌گیرد و بدترین کار این است که انسان گمراه حرکت‌های منفی را انجام می‌دهند و در نظر خودش این است که کار درستی را انجام می‌دهد.

علیدادی‌سلیمانی با گرامیداشت ولادت امام حسن عسکری(ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: فعالیت علمی در نظام و اسلام، فعالیت‌های سری و سیاسی امام و آماده‌سازی شیعیان در راه غیبت امام عصر(عج) بخش‌های مهم زندگی امام حسن عسکری(ع) است.

وی با اشاره به شهادت آیت‌الله غفاری به دست ماموران شاه و تسلیت رحلت آیت‌الله حائری که یک چهره اخلاقی بود خاطرنشان کرد: تشکیل نهضت سوادآموزی نهادی با برکت است که به فرمان امام‌راحل تاسیس شد.

امام جمعه کرمان با گرامیداشت روز ایمن‌سازی بلای طبیعی افزود: باید جامعه مهندسی ما ساخت و سازها را سخت‌گیرانه‌تر انجام دهند و مردم نیز باید پذیرند به نفع خودشان است.

وی با اشاره به روز 9دی گفت: 9دی روز بصیرت و شجاعت است و روز بسیار سرنوشت‌سازی در کشور ما بود.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه گرگ‌ها و کرکس‌هایی هستند که انواع توطئه‌ها را علیه نظام ما به‌کار می‌گیرند گفت: کار به جایی رسیده که گرگ‌ها مایوس شده زیرا ایران همه طرح‌های آن‌ها را نقشبرآب می‌کند.

وی افزود: در شرایط فعلی کشور به شدت نیاز به تولید کار و اشتغال است و هرکس که دلسوز این مردم و نظام است باید در این حوزه به صورت جدی وارد شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد و رانت‌های اقتصادی در کشور به‌شکل جدی باید انجام شود تا به کشور آسیبی نرسد گفت: ما به وحدت ملی نیازمندیم و همه مسئولان و مردم باید وحدت و همدلی را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است تا جایی در کشور و نظام اختلاف بیفتند افزود: زمانی دشمن را مایوس می‌کنیم تا خدمت به مردم را با همراه و همدلی به‌کار گیریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 1دی 96، کدمطلب:1607989، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین