پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۰۷۷
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲
هنرمند موسیقی کشورمان گفت: شب یلدا از سنت‌های قدیمی ایرانیان است و نسل جوان وظیفه انتقال سنت‌ها را به نسل‌های آینده بر عهده دارند.

شعار سالمجید اخشابی دراستان تهران در شب یلدا اظهار کرد: خانواده بهشت است و پدر، مادر، خواهر و برادر گل‌هایتکرارنشدنیاین بهشت در زندگی هستند.

وی با اشاره به اینکه این فرصت و حضور در کنار کانون گرم خانواده را نه‌تنها در شب یلدا بلکه در تمام زمان زندگی غنیمت بشماریم، تصریح کرد: زیرا روزگار فاصله‌ها را بیش از پیش می‌کند.

هنرمند موسیقی کشورمان با تأکید بر اینکه باید قدر این داشته‌هایمان را بدانیم، اضافه کرد: فرصت را از دست ندهیم و هیچ‌چیزی را به در کنار خانواده‌بودن ترجیح ندهیم.

اخشابی با بیان اینکه شب یلدا از سنت‌های قدیمی ایرانیان است، تصریح کرد: این سنت‌ها از نیاکان ما به دست ما رسیده است و نسل جوان وظیفه انتقال آن به نسل‌های آینده را دارند.

وی با اشاره به کار جدید خود در قالب تیتراژ برنامه سیمای خانواده، اظهار کرد: این کار من هر روز با برنامه سیمای خانواده از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود و طی روزهای آینده هم وارد فضای مجازی می‌شود

 

 

 

 

 

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبرفوری، تاریخ انتشار 1دی 96، کدمطلب:237384، www.khabarfoori.com

 

 
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین