پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۱۸۳
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
مدیر کل ثبت احوال استان کرمان با بیان این مطلب که کارت هوشمند ملی در آینده نزدیک به‌عنوان یک کارت جامع تبدیل خواهد شد، گفت: با برون‌سپاری‌های انجام شده در این سازمان زمینه اشتغال بیش از 400 نفر ایجاد خواهد شد.

شعارسال: حسین زین‌الصاحین صبح امروز دوم دی‌ماه در جلسه شورای راهبردی جمعیت استان کرمان گفت: ساماندهی ثبت وقایع حیاتی و مهاجرت در کشور، استقرار نظام جامع شناسایی ایرانیان، تولید و انتشار آمار و اطلاعات جمعیتی ایرانیان، استقرار سازمان الکترونیک، ارتقاء مستمر کیفیت و کمیت نحوه ارائه خدمات، افزایش کارآیی و ارتقاء بهره‌وری سازمان، حساس‌سازی و ارتقاء آگاهی‌های عمومی، اصلاح نظام بودجه‌ریزی سازمان با رویکرد تعریف و تأمین منابع مورد نیاز و ... از جمله اهداف کلان این سازمان است.

وی با بیان این مطلب که کارت هوشمند ملی در آینده نزدیک به‌عنوان یک کارت جامع تبدیل خواهد شد، اظهار کرد: با برون‌سپاری‌های انجام شده در این سازمان زمینه اشتغال بیش از 400 نفر ایجاد خواهد شد.

مدیر کل ثبت احوال استان کرمان ثبت وقایع حیاتی اتقان اسناد هویت و تابعیت ایرانیان، تولید و انتشار آمار انسانی و تحولات جمعیتی کشور را از مأموریت‌های ثبت احوال دانست و خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک حدود 20 ایستگاه سیار در استان راه‌اندازی خواهیم کرد.

زین الصالحین از تلاش کارمندان ثبت احوال در سرعت بخشیدن خدمات به مردم، سخن به میان آورد و یادآور شد: مشکلات زیادی در سطح استان داشتیم و در مسیر برطرف کردن آن‌ها اقدامات اساسی شده است.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری آفتاب، تاریخ انتشار:2 دی1396 ، کدخبر: ۴۹۷۲۳۰،www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین