پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۲۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شورای شهر نسبت به ایجاد و توسعه مراکز فرهنگی به‌خصوص در حاشیه شهر زنجان مصمم است.

شعار سال: احمد نصیری به اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر زنجان توسط شورای شهر زنجان اشاره کرد و افزود: در حوزه فرهنگی برنامه شورای شهر با رویکرد مدیریت شهری خواهد بود و باروی کار آمدن شورای شهرپنج ماین مهم در حال اجرا است.

وی همچنین بر ایجاد مراکز فرهنگی در شهر زنجان تأکید کرد و گفت: شورای شهرپنجم نسبت به ایجاد مراکز فرهنگی به‌خصوص در حاشیه شهر زنجان بسیارمصمم است.

رئیس شورای شهر زنجان اظهار کرد: برگزاری برنامه شاد و مفرح و ایجاد مراکز ورزشی در شهر زنجان حق مردم است و باید اعضای شورای شهر زنجان و شهرداری بر تحقق این امر مهم مدیریت وبرنامه‌ریزی لازم را در دستور کار قرار دهند.

نصیری با بیان اینکه حضور جوانان در فضاها و اماکن ورزشی و فرهنگی مانع گرایش آنها به سمت کارهای خلاف و نادرست می‌شود، تصریح کرد: افزایش سرانه‌های فرهنگی و ورزشی برای عموم مردم موردتأکید است و برای تسریع در ساخت اماکن فرهنگی و ورزشی نیازمند استفاده ازتوان‌بخش خصوصی هستیم.

وی افزود: مدیریت شهری زنجان باید در راستای توسعه فرهنگ در جامعه تلاش کند وظرفیت‌هایی در این راستا وجود دارد که باید موردتوجه باشد.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه شورای شهر زنجان خود را موظف به پاسخگویی به مردم می‌داندو باید صادقانه و جهاد گونه به مردم خدمت کند.، یادآور شد:همواره در شورای شهرپنج متلاش شده نسبت به شفاف‌سازی در خصوص اقدامات و عملکرد وهزینه‌هاودریافتی‌هامدیریت لازم در دستور کار قرار گیرد.

نصیری گفت: شورای شهر زنجان بر اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در مناطق حاشیه‌نشین زنجان برنامه‌ریزی و مدیریت لازم را دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 2دی 96، کدمطلب:4179703، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یلدا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
باید نسبت به امور فرهنگی این شهر اقدامات بیشتری انجام شود که این خود اقدامی پسنندیده و درست هست
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین