پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۳۰۹
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان گفت: طرح برخورد با واحدها و عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک در سمنان اجرا می‌شود.

شعار سال: حمیدرضا پیوندی به برخی از تبعات منفی فعالیت این واحدها در سطح شهر اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های واحدهای غیر مجار جمع‌آوری و تفکیک پسماند خشک از زباله‌های شهری علاوه بر خسارات بسیار سبب آلودگی‌های زیست‌محیطی در سطح شهر و به خطر افتادن سلامت شهروندان می‌شود.

وی افزود: پیوندی ایجاد آلودگی‌های صوتی، شیوع بیماری‌های خطرناک، ورود حشرات و حیوانات موذی به واحدهای مسکونی و انتشار بیماری‌های مختلف را از دیگر معضلات ناشی از ایجاد واحدهای صنفی غیرمجاز خریدوفروش ضایعات برشمرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان به برخی از اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: حمایت از حقوق شهروندان، حفظ آرامش ساکنان محلات، پاک‌سازی و برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات، خریدوفروش پسماندهای خشک و همچنین رعایت مسائل بهداشتی در محیط را برخی از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

پیوندی جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌ها را از دیگر اهداف جمع‌آوری ضایعات فروشی‌ها و انبارها و واحدهای غیرمجاز تفکیک پسماند خشک نام برد.

وی با اشاره به برخورد جدی با متخلفان در این حوزه گفت: فعالیت واحدها و عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک سبب زشتی چهره شهر نیز می‌شود و لذا با هماهنگی دادستانی شهر و همکاری نیروی انتظامی و پلیس اماکن با متخلفان این موضوع برخورد قانونی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: این طرح در تمامی سطح شهر بعد از شناسایی انبارهای غیرمجاز و همچنین ضایعاتی‌های سطح شهر که سبب سدمعبر و نازیبایی مناظر شهری می‌شوند، ادامه می‌یابد.

پیوندی از پلمب یک انبار غیرمجاز پسماند خشک در جاده نظامی سمنان نیز خبر داد و گفت: با توجه به اخطارهای ارسال‌شده از سوی سازمان و توجه نکردن مالک با پیگیری‌های مکرر از سوی سازمان مدیریت پسماند و دادگستری و پلیس اماکن این انبار که در جاده نظامی سمنان واقع‌شده است با حکم دادگستری سمنان و از سوی پلیس اماکن پلمب شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 2دی 96، کدمطلب:1608599، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین