پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۳۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی ، از برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت 32 ساعته ویژه مربیان پیشتاز خراسان شمالی با حضور 2 هزار مربی پیشتاز به مدت یک ماه در استان خبرداد.

شعار سالمجید مصباح مدیرسازمان دانش آموزی خراسان شمالی درگفتوگو با خبرنگار پانا اظهارداشت: دوره آموزشی در دو سطح ، سطح یک ویژه مربیان مبتدی و سطح دو ویژه مربیان با سابقه به صورت تئوری و عملی توسط مدرسین کشوری و استانی از تاریخ 7 دیماه سال جاری به مدت یکماه برگزار می شود .

مصباح ، با اشاره به اینکه ، محتوای دوره های آموزشی در دو بخش برگزار می شود گفت: بخش یک آموزش مهارتی های تشکیلاتی شامل : آموزش کوه نوردی، امداد و نجات، چادرزنی، آموزش گره زنی و طناب، فریادهای شادی ، آشپزی ، ساخت پروژه ، فرامین گنگ ، نظام جمع، بازیهای بومی و محلی ، جهت یابی و نقشه خوانی ، خبرنگاری و بخش دوم آموزش معرفتی شامل : آموزش احکام، ولایت فقیه ، مدیریت گروهها، مهارت زندگی، هویت سازمانی ، تربیت اجتماعی و آشنایی با قوانین و آداب و رسوم می باشد.
وی گفت: این دوره آموزشی با حضور 2 هزار مربی پیشتاز (خواهرو برادر) ، مسئولین سازمان دانش آموزی در شهرستان ها ، خبرنگاران فرهنگی ، مربیان راهنما (ارزیاب) به مدت یک ماه در استان برگزار خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری پانا ، تاریخ انتشار 2دی 96، کدمطلب:695773، www.pana.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
این ازمون های ضمن خدمت چون قبل از توجیه کردن مربیان صورت میگیره باعث میشه که اون ها اهمیتش رو درک نکنن و بهش توجهی نکنن در صورتی که در ژاپن همینطوری و با همین جلسات رشد کردن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین