پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۳۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون ۳۹۹ واحد تولیدی استان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون ۳۹۹ واحد تولیدی استان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

بهروز اسودی صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار داشت: تسهیلات رونق تولید به‌عنوان یک طرح حمایتی ویژه تولیدکنندگان در سراسر کشور ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سهم استان سمنان در پرداخت این تسهیلات 9 هزار میلیارد ریال است افزود: تسهیلات رونق تولید استان سمنان نسبت به سهمیه سال گذشته 2 برابر افزایش داشته است و این مهم حاکی از ارتقا سطح تولید در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای امسال بالغ‌بر 399 واحد تولیدی استان موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شدند اذعان کرد: بیش از 226 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به این واحدها پرداخت‌شده است.

وی ابراز داشت: با راه‌اندازی مجدد سامانه بهین یاب بیش از 2 هزار واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کردند.

اسودی با اشاره به سهمیه بانک‌ها در پرداخت این تسهیلات خاطرنشان کرد: بانک صنعت و معدن با 79 درصد سهم پرداختی پیشتاز در پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی است.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ‌بر 16 طرح نیمه‌تمام در استان از این تسهیلات بهره‌مند شدند یادآور شد: رونق تولید و ایجاد اشتغال دو رویکرد مهم و اساسی در پرداخت این تسهیلات است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تسریع درروند عملیات بانکی برای پرداخت تسهیلات را در دستور کار خود دانست و گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات نسبت به تکمیل مدارک موردنیاز بانک‌ها اقدامی اساسی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه بانک صنعت و معدن رتبه یکم را در پرداخت تسهیلات رونق تولید نسبت به سهمیه ابلاغی را به خود اختصاص داده است افزود: تسهیلات رونق تولید گامی مؤثر در راستای ایجاد اشتغال و کاهش رکود اقتصادی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 3 دی 1396، کدخبر: 1609542 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
اقدام بسیار پسندیده ای جهت حمایت از تولید داخل و خرج از رکود هست
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین