پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۳۶۷
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
مدیرکل سابق میراث فرهنگی و گردشگری لرستان گفت: ۹۰ پروژه گردشگری در استان لرستان در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی آن‌ها از ۱۰ تا ۹۰ درصد است.

شعارسال: مدیرکل سابق میراث فرهنگی و گردشگری لرستان گفت: ۹۰ پروژه گردشگری در استان لرستان در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی آن‌ها از ۱۰ تا ۹۰ درصد است.

غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی لرستان که در سالن اجتماعات اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان برگزار شد اظهار داشت: استان لرستان 44 مکان اقامتی و 12 روستا به‌عنوان هدف گردشگری را دارا است.

وی با اشاره به اینکه 30 روستای دیگر در لرستان نیز در نوبت معرفی به‌عنوان هدف گردشگری هستند افزود: در لرستان 90 پروژه گردشگری در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی آن‌ها از 10 تا 90 درصد است.

مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان عنوان کرد: همچنین 18 طرح نیز داریم که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در صورت تکمیل و بهره‌برداری، 600 فرصت شغلی را ایجاد خواهند کرد.

وی با اشاره به پروژه پارک سافاری خرم‌آباد بیان کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم گردشگری در لرستان است که می‌تواند اقتصاد لرستان و غرب کشور را متحول کند.

سلیمانی تصریح کرد: در مدتی که فعالیت داشتیم توانستیم حداقل‌ها را جبران کرده و بودجه جاری این مجموعه را 68 درصد افزایش دهیم، همچنین اعتبار محور گردشگری خرم‌آباد- سلسله وازنا- اشترانکوه را تأمین کرده‌ایم و خوشه‌های گلیم و جاجیم نیز ثبت‌شده است.

وی راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: همچنین موفق شده‌ایم مرکز علمی کاربردی را با شش رسته هنری راه‌اندازی کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 3 دی 1396، کدخبر: 1609974، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین