پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۴۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
چالش اصلی که استارتاپهای ایرانی با آن مواجهند نبود فرهنگ سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های فناورانه دارای نوآوری و خلاقیت، عدم حمایت کافی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر است.

شعار سال: چالش اصلی که استارتاپهای ایرانی با آن مواجهند نبود فرهنگ سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های فناورانه دارای نوآوری و خلاقیت، عدم حمایت کافی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر است.

✏️ نمی‌توان روی کمک صندوق‌های دولتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان حساب کرد اما در عوض، می‌توان به صندوق‌های خطرپذیر جدید و تازه‌نفسی که اخیرا شکل گرفته‌اند اطمینان بیشتری داشت و از آن‌ها حمایت کرد.

✏️ تشکیل صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر استارت‌آپی، از بهترین اتفاقات در زمینه حمایت از کسب‌وکارهای نوپا است که از لحاظ قانونی و دولتی نیز مورد حمایت قرار گرفته‌ است. با این حال لازم است حمایت‌های بیشتری در این زمینه انجام گیرد. به عقیده من گرچه روند حمایت‌های فعلی دولت از استارت‌آپ‌ها کند است اما رویکرد مناسبی نسبت به آن‌ها وجود دارد.

✏️امروز می‌توان به کمک اقتصاد دیجیتال در ایران اتفاقات قابل توجهی را رقم زد؛ اما تنها مانع در توسعه اقتصاد دیجیتال ایران بحث سرمایه است که راه حل آن نیز همکاری بخش دولتی و خصوصی است که با کمک یکدیگر مشکل را مرتفع کنند و شاهد بارور شدن اقتصاد باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری کیو نیوز ، تاریخ انتشار 27آذر96، کدمطلب:3700، www.qnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
اصلی ترین کاری که باید بشه اینه که از دزدی طرح ها جلوگیری بشه روند ثبت اختراع اسان سازی بشه و جلوی بی رویه واردات به کشور گرفته بشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین