پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۵۳۳
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به حوادث اخیر زلزله‌های کشور و اخطار زلزله تهران، گفت: شرایط مشهد در توسعه سوله‌های بحران مطلوب نیست و با استاندارها فاصله زیادی داریم.

شعارسال: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به حوادث اخیر زلزله‌های کشور و اخطار زلزله تهران، گفت: شرایط مشهد در توسعه سوله‌های بحران مطلوب نیست و با استاندارها فاصله زیادی داریم.

محمدرضا حیدری در دهمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن روز ایمنی در برابر زلزله، اظهار کرد: ایمنی شهرها یکی از مأموریت‌هایی است که در وظایف شورای شهر و شهرداری گنجاند شده است. در حوزه مدیریت بحران تاکنون فعالیت‌هایی انجام شده است، اما اتفاقات اخیر و زلزله‌ها در نقاط مختلف کشور و اخطار زلزله تهران نشان داد ما باید یه این موضوع توجه جدی داشته باشیم و تلاش‌های جدی‌تری صورت دهیم.

وی ادامه داد: هم در بافت فرسوده و هم در حاشیه شهر باید به این موضوع توجه شود و باید در حوزه پیشگیری و انجام مانورهای زلزله به طور جد تلاش کنیم.

حیدری تصریح کرد: شرایط ما در بخش توسعه سوله‌های بحران مطلوب نیست و با استاندارها فاصله زیادی داریم و امیداورایم بتوانیم در بودجه سال آینده به این مهم توجه بیشتری نشان دهیم چرا که مشهد روی دو گسل زلزله قرار گرفته است و امیدواریم با مطالعات و تحقیقات کمک شود تا آمادگی‌های لازم را کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما هم در شورای شهر از ابتدا این حساسیت‌ها را داشتیم و امیداورام بتوانیم در این حوزه آمادگی جدی کسب کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد همچنین گفت: یکشنبه سوم دی‌ماه آغاز عملیات کربلای 4 است که یکی از عملیات‌های مهم و حساس و بسیار سخت در جنگ بود و به دلیل اینکه گردان‌های خط‌شکن خراسانی در این عملیات بودند عزیزان زیادی از خراسان در این عملیات به شهادت رسیدند که به روح آنان درود می‌فرستیم. ما افتخار داریم که یکی از غواصان این عملیات، آقای حسینی‌پویا در جمع ما در شورای شهر حضور دارند.

وی ادامه داد: همچنین یکشنبه سوم دی‌ماه روز ثبت احوال نیز است و به طور قطع داشتن آمار ثبتی برای سیاست‌گذاری امری بسیار مهم است و در این حوزه رویکردهای جدیدی تدوین شده و برای دوستان آرزوی موفقیت داریم.

حیدری با اشاره به سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح، بیان کرد: ایشان می‌فرمایند هرچه بیش‌تر به مردم خدمت کنید بزرگ‌تر خواهید بود، زیرا بزرگی در خدمت کردن است. میلاد این حضرت را به تمام شهروندان مسیحی و ارامنه کشور و مشهد تبریک عرض می‌کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 4 دی 1396، کدخبر: 96100401919، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین