پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۵۳۴
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: به زودی و در کمترین زمان ممکن عملیات حفاری لایه‌های زمین شناسی شهر سرابله جهت مطالعه این منطقه و بررسی وضعیت زمین شناسی منطقه آغاز می‌شود.

شعارسال: معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: به زودی و در کمترین زمان ممکن عملیات حفاری لایه‌های زمین شناسی شهر سرابله جهت مطالعه این منطقه و بررسی وضعیت زمین شناسی منطقه آغاز می‌شود.

«احمد کرمی» در جلسه تخصصی بررسی وضعیت شهر سرابله که با حضور اساتید دانشگاه ، کارشناسان و نماینده شرکت مشاور برگزار شد ، اظهار کرد: با استفاده از داده‌هایی که از تجهیزات مختلف از جمله داده‌های ژئورادار و دیگر دستگاه‌ها به دست آمده، نقاط حساس مشخص شده است و مرحله‌ی بعدی حفاری جهت شناسایی دقیق لایه‌های زمین و جنس لایه‌ها و همچنین حفره‌های احتمالی از طریق حفاری است که با کمک مشاور طرح و پژوهشگاه زلزله شناسی انجام می‌شود .

در این جلسه به صورت تخصصی داده های علمی که از طریق مطالعات پژوهشگاه زلزله شناسای مورد بررسی قرار گرفت و اولویت بندی لازم جهت حفاری مناطق مشخص شده نیز انجام شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 4 دی 1396، کدخبر: 96100401896، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین