پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۶۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان می تواند اولویت‌های گردشگری اصفهان را با انجام مطالعات تخصصی و تهیه اسناد ویژه مشخص کند.

شعار سال: وحید حیدریان اظهار داشت: بر اساس آمار اعلام شده در سال ۲۰۱۶ حدود ۸۵ درصد از گردشگران جهان از موبایل هوشمند استفاده کرده و ۷۲ درصد، عکس‌های محل گردش خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده اند که نشان از اهمیت کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در میان گردشگران بین المللی دارد.

وی جایگاه ایران در بین ۱۴۱ کشور جهان را از لحاظ شاخص‌های رقابت در سفر و گردشگری رتبه ۹۷ عنوان کرد و افزود: در حوزه شاخص های آمادگی ICT در سفر و گردشگری دارای رتبه ۹۸ هستیم.

وی به تحـقق رویای دهکده جهانی با فناوری اطلاعات و ارتباطات و گردشگری اشاره کرد، ادامه داد: بر اساس آمار اعلام شده در دو سال گذشته۳۰ درصد گردشگران با هتل‌ها ارتباط داشته‌اند، ۴۶ درصد گردشگران جاذبه‌های گردشگری را بررسی کرده‌اند و ۷۰ درصد گردشگران شبکه های اجتماعی خود را به روز کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان افزود: اروپا با بیش از ۴۰ درصد و آفریقا با حدود سه درصد، بیشترین و کمترین درآمد گردشگری را دارند که در این میان سهم منطقه آسیا و اقیانوسیه ۳۰ درصد و خاورمیانه چهار درصد است.

وی برای سال ۱۴۰۰ اشاره و اظهار کرد: بر اساس این بیانیه قرار است اصفهان به شهری توسعه یافته با اقتصاد و معیشت پویا و بهره‌ور، متکی برتولید علم، فناوری و گردشگری و توأم با رفاه، شهری سرآمد و به بهترین شهر ایران برای زندگی تبدیل شود.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان ابراز امیدواری کرد: تا با تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات، داده‌کاوی و استفاده از هوش تجاری بتوان در راستای استفاده از ICT برای توسعه گردشگری در اصفهان گام های ارزنده تری برداشته و با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی شاخص های توسعه گردشگری در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را ارتقا داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ 4 دی 96، کد مطلب: 207731: www.mojnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین