پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۷۰۴
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۱۶ طرح نیمه‌تمام استان در سال جاری خبر داد

شعار سال: بهروز اسودی در نودمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در سال جاری و در جهت رونق تولید در استان و به ۱۶ طرح نیمه‌تمام استان تسهیلات رونق تولید به ارزش ۱۲۵ میلیارد ریال پرداخت‌شده که هفت طرح، مربوط به بخش صنعت و نه طرح مربوط به بخش کشاورزی می‌باشد.

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از دو هزار واحد تولیدی استان به‌منظور دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب افزود: تاکنون ۳۹۹ واحد تولیدی استان به ارزش بیش از ۲۲۶ میلیارد تومان، تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به رتبه اول این استان در تعداد پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور افزود: سهم صنعت از پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان، حدود ۱۷۶ میلیارد تومان و سهم کشاورزی ۴۹ میلیارد تومان می‌باشد.

وی با تشکر از همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات و عقد قرارداد با واحدهای تولیدی تصریح کرد: بانک صنعت و معدن با پرداخت ۷۰ درصد از سهم پرداختی، در بین بانک‌های عامل پیشتاز است.

اسودی ادامه داد: با درخواست ۴۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان که در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کرده‌اند، موافقت شده و جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌اند.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی ۳۰۰ نفری طرح‌های معرفی‌شده، اظهار کرد: از این تعداد طرح، ۲۳ طرح به ارزش ۷۵ میلیارد تومان مربوط به بخش صنعت و ۲۴ طرح به ارزش بیش از سه میلیارد تومان مربوط به بخش کشاورزی می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: مشکلات بانکی، مالیات، تأمین اجتماعی و امور زیربنایی سه واحد تولیدی آجر ماشینی تال شاهرود، رنگین پروفیل کویر و دانش بنیان آفتاب قومس و همچنین موضوع مشکلات احداث مجتمع صنفی شهرستان مهدیشهر بررسی‌شده و راهکارهای مناسب اتخاذ خواهد شد.

دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با اشاره به اجرایی شدن ۵۷ درصد مصوبات این کارگروه اذعان کرد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه، تاکنون مشکلات ۵۱۳ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع، هزار و ۲۲۹ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 3 دی 96، کد مطلب: 13961003000873: www.semnan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین