پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۷۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
درپی انتشار پیام هایی در خصوص تنبیه بدنی دانش آموزان در صفی آباد،مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی گفت: اکیپی برای بررسی این موضوع به صفی آباد اعزام شده است.

شعارسال: درپی انتشار پیام هایی در خصوص تنبیه بدنی دانش آموزان در صفی آباد،مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی گفت: اکیپی برای بررسی این موضوع به صفی آباد اعزام شده است.

براتعلی حاتمی ، اظهارکرد: در فضای مجازی پیام هایی منتشر شده مبنی بر اعتراض اولیاء نسبت به تنبیه بدنی دانش آموزان که در این راستا اکیپ بازرسی برای بررسی تنبیه بدنی دانش آموزان صفی آبادی اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز هیچ موردی اثبات نشده احتمال می رود این موضوع در حد یک شایعه باشد.

روز گذشته پیام‌هایی با مضمون اینکه طبق شنیده ها یکی از معلمان در روستاهای بخش بام و صفی آباد دانش آموزان را به شدت تنبیه می کند باعث ناراحتی مردم این روستا شده و طبق اظهارات یکی از اعضای شورای این روستا یکی از دانش آموزان از شدت تنبیه، دچار مشکل کبدی شده که بر این اساس جمعی از پدران و مادران دانش آموزان کلاس چهارم و پنجم مدرسه شهید عباسعلی تاتار روستای اسفید صفی آباد اقدام به انتشار این خبر در فضای مجازی استان کرده بودند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 5 دی 1396، کدخبر: 96100502401، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
تنبیه بدنی برای قرن 21 دیگه واقعا به حالت مسخره در اومده..اون معلم بدبخت تقاص قسط و وام های خودش رو از اون بچهه میخواسته بگیره احتمالا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین