پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۷۶۱
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از نیمی از واحدهای مسکونی روستایی در استان مقاوم‌سازی شده و مابقی نیازمند مقاوم‌سازی هستند.

شعارسال: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از نیمی از واحدهای مسکونی روستایی در استان مقاوم‌سازی شده و مابقی نیازمند مقاوم‌سازی هستند.

سهراب رئیسی ، با اشاره به وجود 80 هزار واحد مسکن روستایی در استان، اظهار کرد: از این تعداد بیش از نیمی از واحدهای مسکونی در استان مقاوم‌سازی شده و مابقی نیازمند مقاوم‌سازی هستند که بیشترین واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده، درشهرستان بروجن بوده است .

وی افزود: به منظور مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی تسهیلات 18 تا 20 میلیون تومان به افراد واجد شرایط تعلق می‌گیرد که لازم است افراد برای دریافت تسهیلات مربوط به مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

رئیسی گفت: از زمان اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در استان تاکنون 34 هزار و 403 فقره تسهیلات با اعتبار 326 میلیارد و 828 میلیون تومان به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 420 فقره تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی با اعتبار 270 میلیارد ریال به افراد متقاضی اعطا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خاطرنشان کرد: در حوزه بازسازی امسال تاکنون به 416 واحد مسکن روستایی در استان 12 میلیارد و 740 میلیون تومان تسهیلات مربوط به احداث واحدهای مسکن روستایی پرداخت شده و برای یک‌هزار و 53 واحد مسکن روستایی، شش میلیارد و 867 میلون تومان تسهیلات مربوط به تعمیر پرداخت شده است.

رئیسی با اشاره به شناسایی 188 روستای در معرض خطر در استان، گفت: تاکنون جابجایی 85 روستا در 55 نقطه انجام شده که برای انجام مطالعات 32 روستای باقی‌مانده دو میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است و با توجه به تدابیر اندیشیده شده، مابقی روستاها نیازمند جابجایی نیستند.

وی خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات همکاری خوبی با بنیاد مسکن داشته که لازم است در ابلاغ سریع‌تر تسهیلات همکاری لازم را داشته باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 5 دی 1396، کدخبر: 96100502351، www.isna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین