پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۷۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
بخشدار مرکزی سیاهکل، با بیان اینکه رویکرد دولت دوازدهم افزایش اشتغالزایی در روستاهاست، خاطرنشان کرد: امید است در آینده نزدیک این حرکت اقتصادی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید به ثمر بنشیند.

شعارسال: بخشدار مرکزی سیاهکل، با بیان اینکه رویکرد دولت دوازدهم افزایش اشتغالزایی در روستاهاست، خاطرنشان کرد: امید است در آینده نزدیک این حرکت اقتصادی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید به ثمر بنشیند.

مهندس سیده زهرا میراعلمی در جلسه آموزش کارآفرینی و راههای اشتغالزایی با توجه به پتانسیلهای روستایی بخش مرکزی شهرستان سیاهکل که با حضور دهیاران برگزار شد، ضمن برشمردن پتانسیلهای گردشگری و سرمایهگذاری بخش مرکزی، اظهار کرد: با نظر به اهمیت اشتغالزایی و راههای جذب سرمایهگذاری در این حوزه و براساس تاکیدات استاندار و فرماندار شهرستان، تاکنون بخشداری مرکزی اقدام به برگزاری چند دوره آموزشی با شرکت دهیاران حوزه با رویکرد پیشرفت و توسعه روستاها نموده است.

بخشدار مرکزی سیاهکل،با تاکید مجدد به دهیاران درخصوص ایجاد زیرساختهای لازم در جهت کارآفرینی و بازاریابی فروش محصولات کشاورزی، افزود: طرحهای بومگردی و گردشگری با رعایت پیوستهای طرحهای سرمایهگذاری انجام شود.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت دوازدهم افزایش اشتغالزایی در روستاهاست، خاطرنشان کرد: امید است در آینده نزدیک این حرکت اقتصادی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید به ثمر بنشیند.

این مقام مسئول، خواستار شناسایی مشکلات، قابلیتها و ظرفیتها در سطح روستاها شد و عنوان کرد: دهیاران نسبت به رفع مشکلات و آیندهنگری درخصوص توسعه روستاها گام بردارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیل دیلم، تاریخ انتشار: 3 دی 1396، کدخبر: - ، www.gilodeylam.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
سلام بخشدار سیاهکل نمیخواد عوض بشه
شوراها و دهیاران وکارشناسهای فنی ناراضین از این خانوم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین