پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۷۸۹
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: باید حدود ۴۵۰ دستگاه لرزه‌نگاری در کشور داشته باشیم که درحال حاضر تعداد این دستگاه‌ها پایین است و قطعا در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ منابع خرید این دستگاه‌ها لرزه‌نگاری در کشور را تامین خواهیم کرد.

شعارسال : محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده مردم جهرم با اشاره به پیشنهادهای کمیسیون عمران در لایحه بودجه سال ۹۷ و همچنین اهمیت موضوع زلزله در کشور گفت: درحال حاضر زلزله بیخ گوش مسئولان کشور است و امیدواریم این موضع را جدی بگیرند.

وی افزود: اعضای کمیسیون عمران و همچنین سایر نمایندگان در حال حاضر بر موضوع مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده تاکیدات جدی دارند و قطعا در لایحه بودجه سال ۹۷ اعداد قابل توجهی را برای این موضوع اختصاص خواهند داد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: باید حدود ۴۵۰ دستگاه لرزه‌نگاری در کشور داشته باشیم که درحال حاضر تعداد این دستگاه‌ها پایین است و قطعا در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ منابع خرید این دستگاه‌ها لرزه‌نگاری در کشور را تامین خواهیم کرد.

رضایی کوچی اظهار داشت: همچنین ما یک عددی را برای مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در لایحه بودجه سال ۹۷ می‌آوریم که این رقم حدودا ۷۰۰ الی ۸۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.

                                                                                                  

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته  از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 5دی 1396 ، کدخبر: 380931،www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین