پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۸۸۳
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
فرماندار شهرستان لنده با گلایه از مدیران این شهرستان گفت: عدم اطلاع رسانی خدمات ارائه شده از سوی دستگاه ها و نهادها به مردم و رسانه ها یک عیب اساسی است که مسئولیت آن متوجه مدیر دستگاه است.

شعار سال: دارا کریمی نژاد در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان لنده ضمن اشاره به برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در این شهرستان گفت: همه دستگاه های امدادی، خدماتی، امنیتی و انتظامی باید آمادگی 100دردصدی خود را جهت اجرای مانور زلزله در روستای مالشیخ داشته باشند.

وی افزود: ادارات در زمینه اصول پیشگیری از حوادث، برگزای همایش ها، تبلیغات میدانی، استفاده از اساتید مجرب حوزه مدیریت بحران در ادارات، مدارس و دانشگاه ها را در برنامه کاری خود داشته باشند.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: وظیفه مسئولان شفاف سازی عملکرد دستگاه های خود می باشد و برای این شفاف سازی باید خدمات ارائه شده به مردم اطلاع رسانی شوند.

وی تاکیدکرد: بحران ما بحران مدیریت است که در همین قضیه قطعی آب بخشی از روستاهای موگرمون به واسطه عدم اطلاع رسانی آبفای روستایی از علت قطعی آب روستاها باعث نوعی بحران سازی در منطقه شده است.

کریمی نژاد اظهارکرد: باید در زمینه مسائل مختلف شفاف سازی صورت گیرد و نقد را موهبتی برای ارتقای شاخص های کمی و کیفی کار باید دانست.

رئیس ستاد مدیریت بحران لنده گفت: بخش زیادی از مشکلات در شهرستان ناشی از عدم اطلاع رسانی است که باعث تشویش اذهان عمومی است.

وی در ادامه گفت: در حوزه مدیریت بحران باید به دو مقوله نرم افزاری و سخت افزاری بحران توجه ویژه ای داشت که این دو را در همین زلزله روز گذشته تهران به عینه می تواند دید.

کریمی نژاد تصریح کرد: آموزش یکی از مهمترین ضروریات در امر پیشگیری از بیشتر بحران ها است که لازم است در خصوص زلزله و اصول ایمنی آن اموزش های لازم به مردم داده شود.

فرماندار شهرستان لنده در پایان اظهارکرد: اگر 50سال پیش پل های ما بر اساس اصول پدافند غیرعامل ساخته می شد امروزشاهد چنین مشکلاتی نبوده ایم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 3 دی 96، کد مطلب: 104839، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین