پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۸۸۶
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
مدیرعامل آبفای روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نمی کنیم و مشکل اصلی روستای بلوط کاروان خشک شدن چاه آب بعلت کمبود بارش است که برای آن برنامه داریم.

شعار سال: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهکیلویه و بویر احمد در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر مشکلات کم آبی روستای بلوط کاروان شهرستان بویراحمد واکنش نشکان داد.

فیض الله پاسره، با بیان اینکه مشکل کمبود آب در اغلب مناطق وجود دارد گفت: جهت آبرسانی و تامین آب شرب به روستای بلوط کاروان، دو حلقه چاه آب حفر شده است که به دلیل بارش های کم اخیر، تقریبا خشک شده اند.

پاسره با اشاره به احداث منبع آب به ابعاد 100 مترمکعب جهت تامین آب این روستا، گفت: لوله کشی این طرح به مقدار 4/5 کیلومتر انجام شده است ولی مشکل اصلی کمبود آب است که در اغلب روستاهای اطراف نغاره خانه مشهود است.

مدیرکل آبفای روستایی استان افزود: در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نمی کنیم و مشکل اصلی روستای بلوط کاروان خشک شدن چاه آب به علت کمبود بارش است که برای آن برنامه داریم.

پاسره در پایان با بیان اینکه مشکل کم آبی روستای بلوط کاروان و روستاهای اطراف آن را حل خواهیم کرد گفت: در صورت برطرف نشدن معضل کم آبی در این روستا و کمبود بارش، از چاه آب حفر شده در روستای نغاره خانه جهت تامین آب بلوط کاروان استفاده می کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 3 دی 96، کد مطلب: 104853، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین