پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۰۹۰۲
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
تعاونی های صنعتی در آذرماه سالجاری بیش از یک هزار و 700 فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

شعار سال: تعداد تعاونی های ثبت شده در آذر ماه سال جاری در مقایسه با ماه گذشته ، با افزایش معادل ۶۴درصد مواجه است که این میزان برای تعداد اعضاء افزایش معادل ۱۲درصد و تعداد فرصت شغلی افزایش معادل ۵۴ درصد را به همراه دارد.

براساس گزارشات اخذ شده از سامانه جامع آمارهای ثبتی تعاون، در آذر ماه سال ۱۳۹۶ ، تعداد ۳۵۱ تعاونی و در کل کشور به ثبت رسیده اند.

بر اساس اطلاعات آماری سامانه جامع آمارهای ثبتی تعاون، تعداد کل اعضاء تعاونی ها ۵۵۲۲ نفر و تعداد فرصت شغلی ۵۶۶۲ نفر در آذرماه بوده است. متوسط تعداد اعضاء و فرصت شغلی مربوط به این تعاونی ها به ترتیب ۱۵ و ۱۶ نفر است.

گفتنی است، استان خراسان رضوی با تعداد ۵۵ تعاونی بیشترین تعداد تعاونی های ثبت شده در این ماه را به خود اختصاص داده است و استان خراسان شمالی با یک تعاونی کمترین ثبت را در بین استان ها به ثبت رساندند.

بیشترین تعداد تعاونی های ثبت شده به ترتیب درگرایش فعالیت های "کشاورزی” و "خدمات” به ترتیب با تعداد ۱۱۶ و ۹۰ واحد هستند. همچنین بیشترین فرصت شغلی مربوط به تعاونی های "صنعتی” با ۱۷۸۲ نفر فرصت شغلی به ثبت رسیده است.

مقایسه عملکرد ماه آذرماه ۱۳۹۶ نسبت به آبان ۱۳۹۶

به گزارش واحد آمار و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران، تعداد تعاونی های ثبت شده در آذر ماه سال جاری در مقایسه با ماه گذشته ، با افزایش معادل ۶۴درصد مواجه است که این میزان برای تعداد اعضاء افزایش معادل ۱۲درصد و تعداد فرصت شغلی افزایش معادل ۵۴ درصد را به همراه دارد.

مقایسه عملکرد ماه آذرماه ۱۳۹۶ نسبت به آذرماه ۱۳۹۵

تعداد تعاونی های ثبت شده در آذر ماه سال در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل ، افزایش معادل ۵۰درصد دارد که این میزان برای تعداد اعضاء کاهشی معادل ۶۰ درصد و تعداد فرصت شغلی افزایش معادل ۴۵ درصد را به همراه دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اتاق تعاون ایران، تاریخ 4 دی 96، کد مطلب: 5725: www.iccnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین