پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۰۹۴۱
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران گفت: تمامی سوله‌های مدیریت بحران تهران در آماده‌باش کامل هستند.

شعارسال: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران گفت: تمامی سوله‌های مدیریت بحران تهران در آماده‌باش کامل هستند.

احمد صادقی اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی مدیریت بحران از دستگاه‌هایی همچون مدیریت مصلای تهران، مدیریت ورزشگاه‌های بزرگ مانند آزادی و ... خواستیم تا درهای این اماکن را به روی مردم باز کنند تا کسانی که وحشت از زلزله دارند، در این اماکن مستقر شوند.

وی بیان کرد: همچنین تمامی سوله‌های مدیریت بحران تهران در آماده‌باش کامل هستند.

صادقی با بیان اینکه زلزله ۴.۲ ریشتری پس لرزه، زمین لرزه هفته گذشته بوده و برای مردم نگرانی هایی ایجاد کرده است، گفت: هماهنگی ها در ستاد مدیریت بحران انجام شده است و بوستان ها، پارک ها، ورزشگاهها و سوله های مدیریت بحران آمادگی لازم را دارند.

وی با یادآوری اینکه اگر نیاز به هشدار بود هشدارهای لازم از سوی ستاد بحران اعلام می شود، تاکید کرد: ما در سطح شهر تهران آمادگی لازم را در بخش دستگاههای عملیاتی و حوزه خدمات شهری ایجاد کرده ایم.

بنابراین گزارش زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر ساعت ۵۴ دقیقه بامداد مرز استان های تهران و البرز ، حوالی ملارد را لرزاند. محل دقیق وقوع این زمین لرزه ، ۵ کیلومتری ملارد ، ۷ کیلومتری مشکین دشت و­۴۲ کیلومتری تهران­ اعلام شده است.

عمق این زمین لرزه ۱۲ کیلومتری سطح زمین بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6 دی 1396، کدخبر: 4183962، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین