پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۹۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی کردستان جزئیات بهسازی و آسفالت راه های روستایی در بعضی از مناطق مورد هدف گردشگری را تشریح کرد.

شعارسال: مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی کردستان جزئیات بهسازی و آسفالت راه های روستایی در بعضی از مناطق مورد هدف گردشگری را تشریح کرد.

رامین محمودی گفت: از جمله مناطق با ظرفیت گردشگری در استان می‌توان به روستاهای حوزه اورامان اشاره کرد که این اداره کل در چند سال اخیر اقدامات متنوعی را به منظور بهسازی آسفالت راه های روستایی آن آغاز کرده که می توان به بهسازی و آسفالت محدوده سلین به هجیج اشاره کرد.

محمودی ادامه داد: مسیر اورامان به هجیج حدود 22 کیلومتر است که قسمت اعظم آن در حوزه شهرستان سروآباد استان کردستان است و تا کنون 10 کیلومتر مسیر با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان آسفالت شده است.

وی با اشاره به اینکه ادامه بهسازی و آسفالت مسیر نیازمند تأمین اعتبار حدود پنج میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن سد داریان در این مسیر این پروژه به لحاظ رونق صنعت گردشگری اهمیت ویژه ای دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 6 دی 1396، کدخبر: 96100603342، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
ای کاش گردشگری در ایران به اندازه ارزشی که تو ایران داره واقعا به چشم میومد! چیزی که میتونه نه تنها اقتصاد یه شهرو بلکه ایران رو تحت تاثیر خودش قرار بده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین