پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۱۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
رئیس کمیسیون اجتماعی از تقدیم درخواست استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

شعار سالعبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت:در جلسه امروز کمیسیون، درخواست 34 نفر از نمایندگان برایاستیضاح علی ربیعیوزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی بررسی شد.

وی ادامه داد: مقصودی نماینده مردم سبزوار که به نمایندگی از وکلای دیگر در این جلسه حضور داشت، از توضیحات ربیعی قانع نشد لذا درخواستاستیضاح وزیر کاربه هیئت رئیسه مجلس ارسال شد.

نماینده مردم شیروان همچنین تصریح کرد: سوال نادری از وزیر کار هم در این جلسه بررسی شد .

عزیزی تاکید کرد: سوال نادری در واقع منطقه‌ای و درباره احداث یک درمانگاه بود که به ربیعی یک ماه فرصت داده شد تا به این مشکل رسیدگی کند.

همچنین محمد وحدتی عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم بستان آباد  در تشریح محورهای این استیضاح اظهار کرد: آقای مقصودی درباره مدیریت ضعیف شستا، استاندارد نبودن فعالیت ها و عملکردهای وزرات کار، تعاونی ها و سازمان فنی و حرفه ای و همچنین فعال نبودن این وزراتخانه در زمینه ایجاد اشتغالزایی و رفع بیکاری سوالاتی کردند.

وی افزود: نماینده سوال کننده از توضیحات و پاسخ وزیر درباره سوال های مذکور قانع نشدند و درخواست استیضاح به هیئت رئیسه ارسال شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 5دی 96، کدمطلب:۶۳۷۶۴۷۸، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
0
0
آقای ربیعی فقط به دنبال رفتارهای پوپولیستی و عوام فریبانه است!
ایشان تمام مدت پشت معلولین و محرومین پنهان میشن ولی دو زار کار برای این اقشار بی بضاعت انجام نمی دهند!
ایشان وزارتخانه ای را یک سال بدون معاون فرهنگی، ۶ ماه بدون معاون اقتصادی و یا سرپرست، ۳ ماه بدون مدیر و یا سرپرست صندوق روستائیان و عشایر به امان خدا رها می کنند و دست آخر هم آقای صادقی فر که قبلا فقط یه کارشناس ساده در موسسه کار و تامین اجتماعی بودند و بدون هیچ گونه سبقه اقتصادی و فنی، یک شبه به ۴ پست منصوب می کنند. (سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، سرپرست معاونت فرهنگی، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی)
میلیاردها تومان اختلاس در صندوق بازنشستگی اتفاق افتاده ولی آقای اسلامیان که باید با مفاسد اقتصادی موجود و در زمان تصدی خود مبارزه کنند؛ به جای ماندن و پاسخگو بودن به نهادهای نظارتی، به خود چهره حق به جانب و یک مبارز خسته از مفاسد اقتصادی را می گیرند و استعفا می دهند. یعنی زیرکانه و با همفکری آقای ربیعی از پاسخگویی به عملکرد ضعیف خود در برابر مراجع زیربط شانه خالی می کنند و هیچ کس هم در این میان نمی پرسد که چرا؟!
عجبا و وااسفا!
الان هم مطمئنا این استیضاح مثل موارد قبلی به جایی نمی رسه چون می روند و توجیه می کنند و چند تا کار دیگه هم می کنند.
خدا آخر و عاقبت همه را بخیر کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین