پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۱۵۰
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات بازارچه فرش لرستان را در مجلس مطرح کرده و به گوش مسئولان می‌رسانیم.

شعار سال: محمد بیرانوندی گفت: خوشبختانه تاکنون برای احداث بازارچه فرش لرستان مهم اقدامات بسیار مناسبی انجام شده است.

وی ادامه داد: این بازارچه به جایگاه ویژه‌ای برای فرش و صنایع‌دستی لرستان تبدیل خواهد شد و برای تکمیل آن در اولین نشست مجلس شورای اسلامی حتما به اتفاق اعضای کمیسیون کشاورزی کسری‌های این بازارچه و اعتباراتش را به گوش مسئولان مربوطه کشوری می‌رسانیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم بتوان اعتباری به فراخور توان از فراکسیون گردشگری، سازمان میراث فرهنگی و وزارت صنعت و معدن برای تکمیل این بازارچه دریافت کرد.

بیرانوندی افزود: برای تکمیل دو طبقه این بازارچه مهم به اعتباری در حدود یک میلیارد تومان نیازمند بوده، از سوی دیگر برای تکمیل یک طبقه از این مجموعه ۳۰۰ میلیون تومان نیاز است.

وی در ادامه گفت: از تمام توان خود برای تامین حداقل بخشی از اعتبارات مورد نیاز تکمیل این بازارچه فرش‌دستباف لرستان استفاده خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ انتشار 4 دی 96، کد مطلب: -، www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین