پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۱۵۸
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
شهردار تهران در حکمی، حجت الله ایوبی را به عنوان قائم مقام معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری پایتخت منصوب کرد.

شعار سال: محمدعلی نجفی با پیشنهاد سید رضا امیری، ایوبی را به سمت قائم مقام معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری پایتخت منصوب کرد و در حکمی خطاب به ایوبی آورده است: «انتظار می رود ضمن هماهنگی و معاضدت با معاون محترم در چارچوب ماموریت های شهرداری تهران و حیطه اختیارات با بهره گیری حداکثری از ساختارهای اجتماعی شهر و شهرداری برای تحقق افزایش امید، جلب مشارکت شهروندان و شکوفایی شهر تهران تلاش نمایید.

بی تردید سیاست گذاری، برنامه ریزی، پیاده سازی، نظارت و ارزیابی دقیق علمی و اجرایی برنامه های سالانه حوزه اجتماعی و فرهنگی در جهت ارتقا سرمایه های اجتماعی و فرهنگی می تواند به بسط و گسترش هر چه بیشتر مشارکت شهروندان در حل مسائل شهر کمک نماید.

هم چنین تحقق مدیریت یکپارچه فرهنگی و اجتماعی در سایه تعامل مناسب و سازنده با واحدهای مختلف شهرداری و سایر دستگاه ها و نهادهای ذیربط به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های آن‌ها می‌تواند، یاری گر نهاد شهرداری تهران در پیشبرد اهداف و وظایف قانونی متناسب با انتظار شهروندان باشد.»

حجت‌الله ایوبی، در زمان دولت یازدهم و مسئولیت صالحی امیری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی کشور بود. در زمان انتخابات ریاست جهوری دوازدهم نیز مسئولیت کمیته هنرمندان ستاد انتخاباتی حسن روحانی با ایوبی بود؛ اما با آغاز به کار دولت دوازدهم و عدم معرفی صالحی امیری به عنوان وزیر ارشاد، ایوبی نیز از سازمان سینمایی کنار گذاشته شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار 5دی 96، کدمطلب:331296،www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین