پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۲۳۱
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
با حضور معاون اول رییس جمهور از بزرگ‌ترین پروژه گازرسانی در خراسان رضوی بهره برداری شد.

شعار سال: اسحاق جهانگیری بعد از ظهر چهارشنبه و در جریان سفر به مشهد مقدس، با حضور در روستای نصرآباد بخش رضویه این شهر، در مراسم بهره برداری از بزرگترین پروژه گازرسانی استان خراسان رضوى شرکت کرد.

در این مراسم با روشن شدن نمادین مشعل گاز در این روستا به نمایندگی از دو شهر و ۳۲۷ روستای استان خراسان رضوی، بهره برداری از این پروژه گاز رسانی آغاز شد.

در این مراسم از طریق ارتباط تصویری پروژه گازرسانی به شهر همت‌آباد و خط انتقال گازرسانی این شهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت. همچنین عملیات اجرایی خط انتقال گاز ۱۶ اینچ تربت‌حیدریه ـ کاشمر و افتتاح خط انتقال جغتای ـ سبزوار آغاز شد.

بیش ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های گازرسانی شهری و روستایی و خطوط انتقال گاز استان هزینه شده است که با افتتاح این طرح‌ها ۲۰ هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار شده اند.

معاون اول رییس جمهور همچنین با حضور در جمع مردم روستای صالح خانی از توابع بخش رضویه شهرستان مشهد، بطور همزمان ۱۶۹۰ خانه نوسازی شده روستایی زلزله زده را افتتاح کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 6 دی 96، کد مطلب: 6378328، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین