پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۲۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت : حداکثر تسهیلات مشاغل خانگی توسط بانک های خراسان شمالی پرداخت می شود.

شعار سال: محمود دلپسند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان گفت : میزان تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی استان در سال گذشته یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بود که امسال با افزایش چشم گیر به 20 میلیارد تومان رسید و با توجه به ابلاغیه، سهم هر یک از بانک های صادرات، سپه و تجارت به عنوان بانک عامل، به ترتیب 10، 5 و5 میلیارد تومان است.

وی با دستور ویژه بررسی روند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی در بانک های عامل افزود: سه بانک سپه، صادرات و تجارت استان ظرف مدت دو هفته آینده باید حداکثر پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی را داشته باشند.

دلپسند با بیان اینکه در دستورالعمل بانک مرکزی به صراحت روند و سقف میزان پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اعلام شده است ، گفت: بانک های عامل باید پیگیر تکمیل سهم ابلاغی خود باشند.

وی افزود: برای تسریع در روند بررسی و پرداخت تسهیلات باید دستگاه های متولی اولویت های حوزه کاری خود را به اطلاع عموم برسانند تا با انبوه درخواست ها مواجه نشوند همچنین اگر در زمان مقرر مراجعه به بانک برای دریافت تسهیلات انجام نشد، افراد دیگر سریعا جایگزین شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 6 دی 96، کد مطلب: 6377547، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
یکی از بدی مشاغل خانگی این بود که درسته که وجود دارن اما به رسمیت شناخته نمیشدند..الان هنمچنان مشکل بیمه شدن این افراد وجود داره...ولی حس میکنم داریم به سمتی میریم که این کمشکل حل بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین