پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۳۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
مدیر درمان استان زنجان درجلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، گفت: در بیش از 60 درصد فضاهای بستری بیمارستان‌های تامین اجتماعی در استان زنجان طرح ارتقاء هتلینگ عملیاتی شده است.

شعار سالهشتمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با حضور مدیران دستگاه‌ها به میزبانی مدیریت درمان استان زنجان امروز چهارشنبه 6 دی‌ماه تشکیل جلسه داد.

در این جلسه مدیر درمان استان با تشریح فعالیت‌های درمان تامین اجتماعی گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌هایی که در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان بعنوان تنها بیمارستان استان انجام می‌شود موضوع زایمان در آب است.

محمدی در این باره افزود: امروزه زایمان در آب جزو پیشرفته‌ترین تکنیک‌های زایمان با کمترین خطرات و عارضه برای مادران باردار در سطح وسیع است که در سه سال گذشته تعداد این زایمان‌ها به بیش از 4000 مورد رسیده است.

محمدی همچنین کاهش زایمان‌های سزارین را از شاخص‌های مهم توسعه کشور برشمرد و اظهار داشت: خوشبختانه این شاخص در بیمارستان‌های تامین اجتماعی زنجان با فرهنگ سازی‌هایی که صورت گرفته به بیش از 29 % کاهش یافته که بیمارستان امام حسین (ع) بعنوان تنها بیمارستان در این خصوص، از وزیر محترم بهداشت لوح تقدیر دریافت کرده است.

مدیر درمان استان بااشاره به روند رو به رشد نهضت IT در سازمان تصریح کرد: خدمات الکترونیک و غیر حضوری ظرف 4 سال گذشته در سازمان توسعه بسیار ملموسی داشته و از آن جمله موضوع حذف دفترچه های درمانی و نظام ارجاع داخلی بیماران است که استان زنجان در هر دو بعنوان استان موفق و پایلوت بود.

این مقام مسئول طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی را از مهمترین اقدامات سازمان در سال جاری خواند و افزود: بیش از 1650 متر مربع یعنی 60 % فضاهای بستری بیمارستان‌های تامین اجتماعی در استان زنجان طرح ارتقاء هتلینگ عملیاتی شده که در ایام الله دهه مبارک فجر امسال رسماٌ افتتاح خواهد شد.

گفتنی است، یوسفی رئیس اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با ارائه توضیحاتی پیرامون ارزیابی فضای عمومی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت رفاه در استان، از کسب امتیار بالا توسط مدیریت درمان استان تشکر و قدردانی کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 7دی 96، کدمطلب:575829، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
باید فرهنگسازی شه که اکثر خانم های باردار به این نوع زایمان رو بیارند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین