پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۳۷۴
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: پیشنهاد شهرداری برای جایگزینی عوارضی بجای فروش طرح ترافیک سالانه باید در مجمع امید بررسی شود.

شعارسال: قاسم میرزایی نیکو در مورد پیشنهاد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران برای ایجاد عوارضی در سطح پایتخت بجای فروش طرح ترافیک با بیان اینکه نحوه صدور طرح ترافیک سالانه باید مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، گفت: به هر حال فرآیندی که طی آن برای تعداد زیادی کارت طرح ترافیک سالانه صادر می‌شود، باید مورد بررسی مجدد قرار بگیرد.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در زون اول اجرای طرح ترافیک باید مشاغلی که ناچار به تردد مداوم از محدوده طرح ترافیک هستند مشخص شوند، و این امری است که در تمام دنیا بدان توجه می‌شود، کمااینکه در لندن در زون اول اجازه تردد به همگان داده نمی‌شود، هرچند آنها برای موفقیت در اجرای این طرح در گام اول به تجهیز و بهبود نحوه ارائه خدمات از طریق وسایل نقلیه عمومی پرداخته‌اند، تاجاییکه مقامات دولتی نیز از این امکانات استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرداری باید شرایطی را فراهم آورد تا همه بتوانند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، چراکه با تحقق این مهم خودبخود مشکل ترافیک و آلودگی هوا نیز برطرف خواهد شد، و این در حالی است که تاکنون اقدام جدی در این خصوص صورت نگرفته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: پیشنهاد ایجاد عوارضی در سطح شهر به این دلیل مطرح شده که شهرداری در تلاش است تا همگان بتوانند از امکانات این بخش استفاده کنند، نه اینکه تنها عده خاصی امکان بهره‌مندی از آن را داشته باشند، ضمن اینکه درآمد حاصل از آن نیز تفاوت آشکاری با صدور طرح‌های سالانه نخواهد داشت.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران، در پاسخ به اینکه اجرای این طرح می‌تواند به افزایش بار ترافیک منتهی شود، تاکید کرد: قطعا در شرایط بحرانی مجوز تردد به تمام خودروها داده نخواهد شد، ضمن اینکه این ایده تنها در قالب پیشنهاد مطرح شده و قبل از هر گونه تصمیمی باید در مجمع امید متشکل از اعضای شورای شهر و نمایندگان استان تهران مورد بررسی قرار بگیرد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 8دی 1396 ، کدخبر:363143 ،www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین