پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۴۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
آیت‌الله آملی لاریجانی در پایان سفر استانی خود به ایلام گفت: استان ایلام امکانات خوبی دارد و می‌شود برای توسعه آن قدم‌های خوبی برداشت. پیشنهاداتی در این مورد وجود دارد که در نشست سران قوا مطرح خواهم کرد.

شعارسال: آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه عصر امروز پیش از ترک فرودگاه شهدای ایلام دستاوردهای سفر دو روزه اش را تشریح کرد.

وی گفت: در این دو روز مسئولان به شهرهای مختلف استان سفر کردند و در شهر ایلام هم در مساجد حاضر شدند و قرار شد نکات مطرح شده در نشست‌ها جمع بندی شود.

رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: در کنار بررسی وضعیت دستگاه قضایی دیدارهایی هم با خانواده شهدا داشتیم و با کارکنان دستگاه قضایی هم ملاقاتی صورت گرفت و در جلسه شورای اداری استان هم شرکت کردیم تا مشکلات را از زبان مدیران استانی بشنویم.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: هم استاندار و هم مدیران کل مطالب خوبی را گفتند. برای حل و فصل این موارد تلاش می‌کنیم و امروز هم در جلسه شورای اداری استان برای مشکلات تصمیم گیری شد.

وی بیان داشت: پیشنهاداتی برای توسعه اقتصادی استان از سوی استاندار مطرح و قرار شد این پیشنهادات را در جلسه سران قوا مطرح کنیم.

آیت الله آملی لاریحانی با بیان اینکه استان ایلام امکانات خوبی دارد و می شود برای توسعه آن قدم‌های خوبی برداشت، تصریح کرد: بنده از نماینده ولی فقیه در استان تشکر می‌کنم که با وجود مشغله کاری در جلسات حضور داشتند. از استاندار هم ممنون هستم که در خدمتشان بودیم و حضورشان بسیار موثر بود. همچنین از رییس کل دادگستری استان هم تشکر می‌کنم.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: تشکری ویژه هم از مردم عزیز استان ایلام دارم که مردمی متدین و غیور هستند و در طول ایام دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادند.

رییس قوه قضاییه همچنین از نیروهای امنیتی، حفاظتی، سپاه، ناجا و وزارت اطلاعات ایلام هم تشکر کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار: 7 دی 1396 ، کدخبر: 381604 ، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
استان ایلام یکی از اون استان هاییه که تا به حال مسئولین واقعا نگاه درست و تاثیر گذاری روش نداشتن...حالا امیدوارم صحبت های ایشون با سران قوا نتیجه بخش باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین