پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۴۶۸
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
مقام معظم رهبری یادداشتی در مهرماه سال ۷۲ در دفتر یادبود حرم حضرت معصومه(س) نگاشتند که به مناسبت وفات آن حضرت(س) بازنشر می‌شود.

شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در مهرماه سال 1372 در دفتر یادبود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) یادداشتی نوشتند که به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) باز نشر شده است. متن این یادداشت به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

السّلام علیکم یا أهلَ بَیتِ النّبوة و مَوضِعِ الرّسالَة، السّلام عَلَیکِ یا قُرّةَ عَین آلِ الرّسُولِ (صلوات‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم)

افتخار خدمت در این آستان بلند‌پایه ملک‌پاسبان بر شما آقایان و عزیزان مبارک و گرامی باد. حقّ بزرگِ این سرچشمه نور و هدایت که یکی از ثمرات آن، تشکیل حوزه علمیه عظیم‌الشأن در سایه این بقعه مبارک است، چنان عظیم است که زبان و قلمِ چون من حقیر و ناتوانی را رساییِ بیان آن نیست. این حق بر دوش همه کسانی که از برکات این بقعه و این حوزه بهره‌مند شده‌اند، وظائفی را در خورد توان و امکان می‌گذارد. خداوند شما و همه متمسکین به ذیل ولایت رفیعه اهل بیت وحی و فضیلت را موفق به أدای این وظائف بدارد. اینک حرم مطهّر و بیوتات مطهّره اطراف آن، بحمدالله از وضع شایسته‌تری نسبت به گذشته برخوردار است و وسعت و نظافت و ابّهت و انتظامی بیش از گذشته دارد. این رشته بهسازی باید انشاءالله ادامه یابد و به‌موازات آن صفابخشیدن به فضای معنوی و روحی و امکان انتفاع از هدایت الهی در این مکان مقدس نیز باید مورد توجه و اهتمام باشد. خداوند عالمِ عظیم‌القدر مرحوم آیت‌الله حاج‌شیخ عبدالکریم حائری و مرحوم آیت‌الله بروجردی رحمهم‌الله‌تعالی را با مضطجعه این مَضجع شریف محشور فرماید و روح مقدس امام بزرگوار را که روحی در همه تلاش‌های گذشتگان دمید، به عالی‌ترین درجات نائل فرماید و شما آقایان عزیز را حفظ کند.

سیّدعلی خامنه‌ای

۷۲/۷/۳


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ 8 دی 96، کد مطلب: 363172: www.icana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین