پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۶۶۰
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: تاکنون ۸ هزار واحد مسکن روستایی در شهرستان سلسله مقاوم سازی شده است.

شعار سالمسعود رضایی ظهر امروز در آیین بهره برداری از آسفالت 10 روستای شهرستان سلسله با بیان اینکه در سال جاری کل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از محل منابع مختلف 45 میلیارد تومان بوده است اظهار داشت: تاکنون 20 میلیارد تومان این اعتبار تخصیص یافته است که مطابق آن 213 پروژه برای استان لرستان در این بخش تعریف شده و کار اجرایی متناسب با تخصیص ها نیز آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه آسفالت روستاهای مذکور با تعامل میان دهیاری‌ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفته است عنوان کرد: 51 درصد جمعیت شهرستان سلسله ساکن در روستاها هستند و در این راستا تاکنون کل روستاهایی که قابلیت اجرای طرح داشته اند، طرح هادی در آن‌ها اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به اینکه تاکنون 8 هزار واحد مسکن روستایی در شهرستان سلسله مقاوم سازی شده است، خاطرنشان کرد: همچنین 8 هزار جلد سند مالکیت برای منازل روستایی صادر شده است.

وی با اشاره به تعریف 27 پروژه برای شهرستان سلسله در سال جاری، تصریح کرد: در مجموع 154 هزار متر مربع عملیات آسفالت پیش بینی شده است.

رضاییان با اشاره به طرح آسفالت 10 روستای مذکور شهرستان افزود: در مجموع 40 هزار و 400 متر مربع سطح آسفالت شده که برای انجام این عملیات ها 6000 هزار تن آسفالت مصرف شده و در مجموع برای آسفالت 10 روستای مذکور 2 میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 7دی 96، کدمطلب:1613973، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین