پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۶۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
اشاره بالاترین مقام اجرایی کشور در بالاترین نهاد سیاست‌گذاری حوزه سلامت به اهمیت رسانه‌ها در زمینه آگاهی‌رسانی به مردم در حوزه‌های سلامت عمومی و امنیت غذایی جای بسی خوشحالی دارد.

شعارسال: اینکه که حسن روحانی در بین موضوعات پرشمار حوزه سلامت، انگشت روی اهمیت موضوع رسانه می‌گذارد نشان‌دهنده دیدگاه استراتژیک او به این حوزه مهم است و اینکه او از مدیرانش می‌خواهد با حمایت از رسانه‌ها از توان آنها برای ارتقای سلامت عمومی بهره ببرند.


از سوی دیگر رئیس دولت دوازدهم به صورت ویژه روی استفاده از "ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی" برای آگاهی‌بخشی به مردم در حوزه سلامت تاکید می‌کند.

شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نماد بارز ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی مدنظر آقای روحانی هستند که "فانا" نیز در همین بستر تمام تلاش خود را برای کمک به ارتقای سلامت عمومی، شفاف‌سازی سیاست‌ها و واکاوی مسائل و مشکلات بکار بسته است.

"فانا" از توجه ویژه آقای روحانی به اهمیت رسانه‌ها در حوزه سلامت قدردانی می‌کند و امید دارد دیگر مسوولان اجرایی کشور به ویژه حوزه بهداشت و درمان نیز همین دیدگاه استراتژیک را دنبال کنند‌ به این ترتیب که از رسانه‌های سلامت حمایت کنند، انتقادات آنها را پذیرا باشند و با پاسخگویی به‌موقع و شفاف به ارتقای جایگاه حوزه بهداشت و درمان در کشور کمک کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فانا، تاریخ انتشار 9 دی 96، کد خبر:11336 ، www.phana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین