پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۶۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
واکنش وزیر کشور به فراخوان تجمعات در فضای مجازی: غیرقانونی است/ افرادی که می‌خواهند تجمع داشته باشند باید درخواست بدهند

شعارسال: وزیر کشور گفت: از مردم تقاضا داریم در تجمعات غیر قانونی شرکت نکنند، اگر قصد تجمع دارند درخواست دهند، بررسی می‌شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور درباره برخی فراخوان‌های فضای مجازی که مردم را دعوت به تجمع می‌کنند، اظهار کرد: ما گزارش‌های در این زمینه داشته‌ایم و این تجمعات قطعا غیرقانونی است.

وی با تاکید بر اینکه هر نوع تجمعی باید مجوز داشته باشد، گفت: نیروی انتظامی و قوه قضائیه تاکنون تلاش کرده‌اند، مدیریت کنند تا تجمعات غیر قانونی تبدیل به مسئله‌ای نشود که نگرانی ایجاد کند.

وزیر کشور بیان کرد: از همه کسانی که با این نوع فراخوان‌ها در تجمعی شرکت می‌کنند، تقاضا داریم که در این نوع تجمعات غیر قانونی شرکت نکنند چراکه برای خودشان و دیگر شهروندان زحمت ایجاد می‌کنند.

رحمانی فضلی به روند قانونی اخذ مجوز تجمع اشاره و بیان کرد: افرادی که می‌خواهد تجمعی داشته باشند، باید درخواست دهند، وزارت کشور و استانداری‌ها درخواست آنان را بررسی می‌کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 9 دی 1396 ، کدخبر: 3961009226 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابی
Germany
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
اخه شما قبول می کنید تجمع رو؟معلومه که نه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین