پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۱۶۸۰
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
بدهی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به ۵ بانک ناشی از تکالیف قانونی بابت اصل و سود تسهیلات دریافتی به بدهی دولت منتقل شد.

شعارسال: بدهی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به ۵ بانک ناشی از تکالیف قانونی بابت اصل و سود تسهیلات دریافتی به بدهی دولت منتقل شد.

بر اساس مصوبه هیئت دولت و به پیشنهاد وزارت اقتصاد و به استناد ماده 6 قانون رفع موانع تولید بدهی سازمان تعاون روستایی ایران به برخی بانکها به بدهی دولت منتقل شد.

بر این اساس بدهی سازمان مذکور به بانکهای ملی، ملت، رفاه، سینا و تجارت ناشی از تکالیف قانونی بابت اصل و سود تسهیلات دریافتی 574 میلیارد تومان است که این رقم به بدهی دولت منتقل شد.

گفتنی است، بیشترین بدهی سازمان تعاون روستایی به بانک ملت با رقم 195 میلیارد و بانک ملی با رقم 189 میلیارد تومان می‌باشد.

اخیرا علی اوسط هاشمی استاندار سابق سیستان و بلوچستان به عنوان مدیرعامل جدید سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران منصوب و جایگزین حسین صفایی شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 دی 1396، کدخبر: 1610440، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین