پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۷۱۲
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
معاون سیاسی- امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: اگر احزاب در کشور ما نهادینه می‌شدند دیگر شاهد بروز برخی رفتارهای ساختارشکنانه مثل رفتار برخی‌ها در این روزها نبودیم و مردم از طریق احزاب و بصورت قانونی خواسته های خود را بیان می‌کردند.

شعارسال: معاون سیاسی- امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: اگر احزاب در کشور ما نهادینه می‌شدند دیگر شاهد بروز برخی رفتارهای ساختارشکنانه مثل رفتار برخی‌ها در این روزها نبودیم و مردم از طریق احزاب و بصورت قانونی خواسته های خود را بیان می‌کردند.

اعضای حزب توسعه استان کرمانشاه با معاون سیاسی- امینتی استان کردستان دیدار کردند.

در این دیدار، حسنعلی مهدوی چشمه گچی اظهار داشت: افتخار ما این است که یک حزب فصلی که فقط در فصل انتخابات فعال باشد نبوده‌ایم و همواره در عرصه سیاسی استان حضور داشته‌ایم.

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه افزود: در آن هشت سال سخت دولت احمدی نژاد که خیلی از مدعیان امروزی گوشه عزلت و خاموشی گزیده بودند ما در عرصه حضور داشتیم و هفته نامه غرب به عنوان ارگان رسمی این حزب و سایت توسعه با داشتن مشی اصلاح‌طلبی هیچگاه از فعالیت مستمر خود دست نکشیدند که آرشیو ما مدرک خوبی برای اثبات صحت ادعاهای بنده است.

چشمه گچی ادامه داد: در این سالها طی کردن این مسیر چندان هموار نبود و هزینه‌های سختی را پرداختیم و دادگاه‌های فراوانی را سپری کردیم اما از وظیفه نقادی خود دست نکشیدیم.

در ادامه این دیدار، معاون سیاسی- امنیتی استانداری کرمانشاه نیز گفت: انتشار مداوم هفته‌نامه غرب به‌عنوان ارگان حزب و همچنین داشتن یک سایت کار بزرگی است که شماها انجام دادید و ظرفیت خوبی را ایجاد کردید.

اللهی تبار تاکید کرد: : اگر احزاب در کشور ما نهادینه می‌شدند دیگر شاهد بروز برخی رفتارهای ساختارشکنانه مثل حرکات برخی‌ها در این روزها نبودیم و مردم از طریق احزاب و بصورت قانونی خواسته‌های خود را بیان می‌کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 10 دی 1396، کدخبر: 576957، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین