پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۷۵۸
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تشکل‌های صادراتی در این استان وجود ندارد، گفت: صادرکنندگان سایر استان‌های کشور محصولات کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد را خریداری کرده و از طریق بنادر صادر می‌کنند.

شعارسال: رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تشکل‌های صادراتی در این استان وجود ندارد، گفت: صادرکنندگان سایر استان‌های کشور محصولات کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد را خریداری کرده و از طریق بنادر صادر می‌کنند.

جعفر گوهرگانی ظهر امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما در استان تشکل‌های صادراتی حقیقی و حقوقی نداریم، اظهار داشت: اتحادیه‌های صادراتی که در استان تشکیل شده است از ابتدا هم سیاست‌شان مبنی بر صادرات نبود، بلکه با این تصور به تشکیل اتحادیه اقدام کردند که دولت سوبسیدی می‌دهد و آن را بین خود تقسیم می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: صادرکنندگان سایر استان‌های کشور محصولات کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد را خریداری کرده و از طریق بنادر و گمرک سایر استان‌ها صادر می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج نیز در این نشست با بیان اینکه دو اتحادیه صادراتی محصولات باغی و عسل در استان وجود دارد، گفت: مشکلی که در رابطه با این اتحادیه‌ها وجود دارد این است که نمایندگان آن‌ها در بین تولیدکنندگان از محبوبیت برخوردار نبوده و تولیدکنندگان حاضر به سپرده‌گذاری نزد بانک صادرات نیستند.

جبار کیانی خواستار حمایت از تشکل‌های صادراتی و توجه به برگزاری نمایشگاه‌ها شد و افزود: سازمان توسعه تجارت تاکنون ریالی برای برگزاری نمایشگاه‌ها پرداخت نکرده و بخش خصوصی به تنهایی این کار را انجام داده است.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه تدوین سند توسعه صادرات استان به صورت ضرب‌الاجلی بود، گفت: روی این سند بحث داریم که باید آسیب‌شناسی شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 دی 1396، کدخبر: 1616397، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین