پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
استاندار سمنان با اشاره به توفیقات سال‌های اخیر این استان در زمینه جذب سرمایه‌گذار، گفت: این تفاهم نامه‌ها ۱۰۰درصد محقق شود.

شعارسال: محمدرضا خباز صبح یکشنبه در آخرین نشست معاونان استانداری در زمان تصدی وی به‌عنوان استاندار سمنان، ضمن اشاره به اقدامات صورت داده در مدت ۲۶ماه استانداری خود، تأکید کرد: تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری استان یکی از دستاوردهای این مدت بود که در سال گذشته به‌صورت ۱۰۰درصد محقق شود.

وی افزود: یکی از اقدامات مثبت صورت گرفته در حوزه سرمایه‌گذاری، برگزاری هشت نشست بود که آخرین آن‌ها در ماه گذشته به میزبانی تهران برگزار شد که ما از استاندار جدید می‌خواهیم تا در راستای تحقق تفاهم‌نامه‌های این حوزه تلاش کند.

استاندار سمنان گفت: انتقال آب به استان نیز بی‌شک دومین مقوله مهم در سمنان محسوب می‌شود که با اجرایی شدن آن اتفاقات بسیار مبارکی ایجاد خواهد شد لذا از استاندار جدید و مسئولان استان می‌خواهیم تا موانع انتقال آب را رفع کنند.

خباز بیان کرد: باید در راستای ترویج فرهنگ مصرف آب نیز اقدامات ویژه‌ای را مدنظر قرارداد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 10 دی 1396 ، کدخبر: 4187215 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
منظورش انتقال آب از دریای خزر به اینجا که نیست ، هست؟
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین