پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۷۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه خانه مطبوعات باید عزت پیدا کند گفت: خانه مطبوعاتی موفق است که بدون هیچ کاری سیاسی کار خود را انجام دهد.

شعارسال: احمد محبی صبح امروز در نخستین صبحانه کاری اصحاب رسانه خراسان جنوبی که به همت خانه مطبوعات استان برگزار شد اظهار داشت: امیدواریم که خانه مطبوعات بتواند برای خبرنگار گام برداشته و به خواسته‌ها و مطالبات به حق اصحاب رسانه جامع عمل بپوشاند.

وی با بیان اینکه زبان رسانه زبانی نافذ است و خبرنگار می‌تواند به خوبی جامعه را رصد کند افزود: بیشتر اعضای خانه مطبوعات را خبرنگاران تشکیل می‌دهند و از آنجا که ارتباط و تعامل بخش‌های مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است باید خانه مطبوعات در استان خراسان جنوبی جریان ساز رسانه‌ای باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: خانه مطبوعات باید تنها برای خبرنگاران گام بردارد و از دولتی شدن پرهیز کند و شاکله خانه مطبوعات استان باید در نظر داشته باشد شعارشان در دوره جدید هوای تازه باشد یعنی تمام کدورت گذشته را کنار بگذارند تا اتفاقات جدیدی رخ دهد.

محبی با بیان اینکه اگر خانه مطبوعات عزت پیدا کند همه عزت پیدا می‌کنیم اظهار داشت: باید خانه مطبوعات خراسان جنوبی هویت پیدا کند و موقعیت رسانه‌ای خود را پیگیر باشد و روی پای خود بایستد.

وی بیان کرد: غرفه خانه مطبوعات خراسان جنوبی در نمایشگاه مطبوعات جزو 4 رتبه برتر شد و باید فضای فراهم شده را قدر بدانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: همراهی، همدلی و هم زبانی باید شعار همه اصحاب رسانه‌ و خانه مطبوعات باشد.

محبی با تأکید بر اینکه نگذارید هر کسی ادای خبرنگار دربیارورد و وارد میدان شود اظهار داشت: خانه مطبوعات باید برای خود چشم انداز و افق دید داشته باشد.

وی اظهار داشت: خانه مطبوعات باید برای دوره زمانی خود برنامه داشته باشد و خیلی از رسانه‌های استان با جوانان مدیریت می‌شوند و جوان گرایی رسانه‌های ما به بحران مرگ رسانه‌های ما تبدیل شده که برای جلوگیری از این امر باید از ظرفیت خانه مطبوعات استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه افول اخلاق، تهمت و افترا را در جامعه شاهد هستیم پس اجازه ندهیم برخی افراد معلوم‌الحال از این فرصت‌ها استفاده کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 10 دی 1396 ، کدخبر: 1616032 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایراد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
مطبوعات یعنی رساندن خبر بدون کم و کاست و جناح گیری به مردم
تبریکبه مطبوعات خراسان جنوبی
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین