پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۷۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: مردم مطالباتی دارند، اما این مطالبات را با اغتشاش و خشونت مطرح نمی‌کنند.

شعارسال: حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در حاشیه شورای زکات استان خراسان‌شمالی با اشاره به اتفاقات اخیر در برخی از شهرهای کشور و مرکز استان اظهار داشت: باید از عمق جان از حضور باشکوه مردم در حماسه نهم دی تشکر کنیم.

وی افزود: مردم به این نظام وفادار هستند و تبلیغات انحرافی به‌مصداق سنگی است که در مسیر رودخانه پرتلاطم انقلاب انداخته‌ می‌شود ولی تأثیری در حرکت عظیم مردم ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد تأکید کرد: مردم مطالبات اقتصادی و معیشتی دارند اما این بدان معنا نیست که مطالبات مردم به اغتشاش کشیده شود.

یعقوبی گفت: انقلاب اسلامی باعث شده برخی‌ها موقعیت و ثروتشان را از دست بدهند و این پس‌لرزه‌هایی دارد. اینها فکر می‌کنند اگر معترضین و مطالبه‌گران را تحریک کنند اهداف شومشان محقق می‌شود.

وی خطاب به مردم نیز ادامه داد: هر چیزی راهکاری دارد. با تخریب اموال عمومی هیچ نقصی تکمیل نمی‌‌شود. مردم باید هوشیار باشند چرا که برخی در صف مردم نفوذ می‌کنند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اغتشاش‌های شب گذشته در بجنورد، تأکید کرد: نشانه‌هایی از حضور افرادی که مأمور شده‌اند از طرف بیگانگان در تجمعات اخیر دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: به مسئولان توصیه می‌کنیم با حل مشکلات اقتصادی مردم، حرف آنها را شنیده و افراد را بپذیرند تا مردم راضی و توجیه شوند. شنیدن صدای مردم آن‌ها را آرام و امیدوار می‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 10 دی 1396 ، کدخبر: 1615966 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
United States
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
مردم ما نجیبن و اصلا لفظ اغتشاشگر برای اونها لفظ خوبی نیست.
معتراضان ما رو دریابید
س.د۷۶
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
بله درست میگید اینکه اعتراض کنتدگان رو خس و خاشاک بنامیم و فقط سرکوب کنیم کار درستی نیست
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
بله درست میگید اینکه اعتراض کنتدگان رو خس و خاشاک بنامیم و فقط سرکوب کنیم کار درستی نیست
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین