پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
استاندار قزوین گفت: نباید به بهانه اثبات اهلیت،سرمایه گذاران را معطل گذاشت.

شعارسال: عبدالمحمد زاهدی در جلسه ستاد سرمایه گذاری عنوان کرد: اگر می‌خواهیم اهلیت یک سرمایه گذار را مشخص کنیم باید در همان چند ماه و سال اول مشخص شود نه این که بعد از چند سال تازه به فکر تعیین اهلیت آن باشیم و همه را معطل کنیم.

زاهدی اضافه کرد: اگر با این روش جلو برویم نمی‌توان انتظار داشت سرمایه گذاران متعددی وارد استان شوند و در این منطقه برنامه‌ای اجرا کنند.
وی گفت: در بررسی مشکلات سرمایه گذاران مشاهده می‌شود ما فقط یک سویه از متقاضیان و سرمایه گذاران انتظار داریم به تعهد خود عمل کنند که این منطقی نیست.
استاندار اضافه کرد: مدیران دولتی باید ابتدا به همه تعهدات خود با سرمایه گذاران و متقاضیان طرح‌ها عمل کنند سپس انتظار داشته باشند بخش خصوصی به تعهداتش عمل کند.
زاهدی از طولانی شدن روند سرمایه گذاری در استان گلایه کرد و گفت: از اجرای طرح نمونه گردشگری در آبگرم بیش از ۱۶سال می‌گذرد و ما هنوز وضعیت زمین این سرمایه گذار را مشخص نکرده ایم چند هکتار است.
وی پس از طرح مشکلات ۶سرمایه گذار در حوزه دامداری، رستوران، مجتمع بین راهی، نیروگاه و سیلوو شن و ماسه و شنیدن دیدگاه‌های کارشناسی برای تسریع در امور آن‌ها دستور لازم را صادر کرد.
در این جلسه مقرر شد زمین مورد نیاز منطقه نمونه گردشگری آبگرم در مدت یک ماه تعیین تکلیف شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاریصداوسیما ، تاریخ انتشار 10 دی 96، کد خبر:1970824 ، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین