پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۸۲۱
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
فرماندار اراک گفت: حمله به اماکن عمومی و بانک‌ها به هیچ عنوان با موازین عقلی و شرعی همخوانی نداشته و محکوم است.

شعارسال: حسین بختیاری صبح امروز در حاشیه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان اراک اظهار داشت: حمله و وارد کردن خسارت به اماکن عموم و بانک‌ها و... به هیچ عنوان با موازین عقلی و شرعی همخوانی ندارد، تمام این حرکات محکوم است، زیرا اعتراض باید طبق قانون اساسی، به شرط عدم حمل اسلحه و همچنین بدون ضرر رساندن به دیگران باشد.

وی ادامه داد: جوانان باید مراقب باشند دچار هیجان نشده و فریب فتنه‌گران را نخورند.

فرماندار اراک با اشاره به اینکه نباید اجازه داد به امنیت کشور خدشه‌ وارد شود، بیان داشت: امروز دشمنان نظام به ویژه آمریکا به دنبال ناامن کردن کشور هستند و در این راه به هر حربه‌ای متوسل می‌شوند.

بختیاری بیان کرد: انقلاب اسلامی همچون 40 سال گذشته با تمام قوا به پیش می‌رود، با توجه به اینکه با بحران‌های زیادی مواجه شده، اما باز هم با عزم و اراده برای رسیدن به اهداف والای خود تلاش کرده و با وجود هر اقدام مضحکی از حرکت خود بازنمی‌ماند.

وی با اشاره به اینکه این افراد مطمئن باشند که به اهداف خود نمی‌رسند، افزود: شاید برخی از اعتراضات درباره گرانی و تورم به حق باشد چراکه مردم در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستند، اما حساب افرادی که شیشه می‌شکنند، شهر را به آشوب می‌کشند و به اموال بیت‌المال خسارت وارد می‌کنند با این افراد جدا است.

فرماندار اراک خاطرنشان کرد: بی‌شک راهپیمایی آرام هیچ‌گونه مشکلی نخواهد داشت، دستگاه‌ها آگاهی لازم را به مردم بدهند تا مردم از تمام تحرکات دشمن آگاهی یافته و بتوانند با مسائل به صورت واقعی و درست برخورد کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 10 دی 96، کد خبر:13961010000623 ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین