پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۸۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از بحث‌هایی که مدیران واحدهای تولیدی به عنوان مانعی بر سر راه تولید می‌دانند قیمت متفاوت برق مصرفی واحدهای تولیدی در فصل سرد و گرم سال است که امکان تولید اقتصادی را پایین می‌آورد.

شعارسال:سید نعیم امامی ظهر امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این جلسه 99امین جلسه ستاد تسهیل در سال جاری و 225امین جلسه از بدو تشکیل آن است.

وی افزود: یکی از بحث‌هایی که مدیران واحدهای تولیدی به عنوان مانعی بر سر راه تولید می‌دانند قیمت متفاوت برق مصرفی واحدهای تولیدی در فصل سرد و گرم سال است که امکان تولید اقتصادی را پایین می‌آورد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید امروز مشکلات پنج طرح تولیدی مطرح و بررسی شد.
امامی عنوان داشت: مشکلات این واحدهای تولیدی مربوط به دستگاه‌ها و بانک‌هایی همچون خانه صنعت و معدن، شرکت توزیع نیروی برق، بانک صنعت و معدن، فرمانداری کوهرنگ، اداره‌کل امور مالیاتی، اداره‌کل تامین اجتماعی، بانک رفاه و بانک صنعت و معدن بودند که تصمیمات لازم برای آن‌ها اخذ شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 10 دی 96، کد خبر:13961010000881 ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین