پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۸۹۱
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با تأکید بر اینکه تولید گچ در استان سمنان توسعه می‌یابد گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بالغ‌بر ۷ میلیون تن گچ در استان سمنان تولید شده است.

شعارسال: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با تأکید بر اینکه تولید گچ در استان سمنان توسعه می‌یابد گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بالغ‌بر ۷ میلیون تن گچ در استان سمنان تولید شده است.

علی‌اصغر جمعه‌ای صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات صنعت گچ در استان سمنان اظهار داشت: تشکیل میز تخصصی گچ در دستور کار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان است چراکه این مهم می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات را در این حوزه برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه میز تخصصی برای سایر کالاهای استان نیز به‌صورت مجزا تشکیل می‌شود تصریح کرد: بررسی نقاط قوت و ضعف در تولید یک محصول و توجه به تولید استراتژیک از مهم‌ترین اهداف میزهای تخصصی کالاها است.

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان با اشاره به ظرفیت ویژه استان سمنان در تولید گچ بیان کرد: راه‌اندازی میز تخصصی گچ در استان سمنان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در آینده نزدیک محقق می‌شود.

وی از تولید 7 میلیون تن گچ در سال 96 خبر داد و گفت: هم‌اکنون 61 معدن پروانه دار، 48 کارخانه گچ ساختمان و سنتی،11 واحد تولیدی گچ آلفا، میکرونیزه و گچ نسوز در این منطقه فعالیت می‌کند.

جمعه‌ای ابراز داشت: توسعه تولید صنایع گچ و صادرات آن به سایر کشورها در دستور کار و اولویت اتاق بازرگانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تشکیل میز تخصصی موانع موجود در این مسیر را مرتفع می‌کند خاطرنشان کرد: تجار ایرانی، تولیدکنندگان گچ و جمعی از اعضای علمی دانشگاهیان در این میز تخصصی حضور دارند.

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان اضافه کرد: بهره‌گیری از ظرفیت علمی برای توسعه تولید صنایع گچی در استان سمنان مهم‌ترین رویکرد این نهاد در راه‌اندازی میز تخصصی گچ است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1396، کدخبر: 1616894، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین