پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۸۹۵
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
مصطفی سالاری ظهر امروز در مراسم تکریم محمود قاسم‌نژاد فرماندار ماسال و معارفه محمدجواد عامر سرپرست فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی به‌صورت مستقیم یا با واسطه منتخب مردم هستند اظهار داشت: همه مسئولان موظفند در زمینه خدمت به مردم دارای وحدت باشند.

شعارسال: مصطفی سالاری ظهر امروز در مراسم تکریم محمود قاسم‌نژاد فرماندار ماسال و معارفه محمدجواد عامر سرپرست فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی به‌صورت مستقیم یا با واسطه منتخب مردم هستند اظهار داشت: همه مسئولان موظفند در زمینه خدمت به مردم دارای وحدت باشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه هرگونه موضع‌گیری و تصمیم از جانب مسئولان در زندگی مردم تاثیرگذار است تصریح کرد: تضارب آرا در همه قالب‌های سیاسی، اجتماعی و غیره قابل تکریم و احترام است و جامعه‌ای که می‌خواهد رشد کند باید این نکته را در نظر داشته باشد.

سالاری با بیان اینکه برای صیانت از انقلاب و انجام تکلیف باید برای مردم کار کرد ابراز داشت: هیچ‌گونه دسته‌بندی میان مردم جایز نیست زیرا همه مردم انقلابی‌اند و تعالی جامعه را می‌خواهند اما تضارب آراء لازمه رشد و تعالی جامعه است.

وی ضمن قدردانی از محمود شکری نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان تالش در پیگیری وضعیت سد شفارود در استان گیلان تصریح کرد: اینگونه مساعدت‌های مسئولان در امور مربوط در خدمت به مردم فضای مثبتی ایجاد می‌کند که با هم‌افزایی باعث تسریع در بهبود مشکلات مردم می‌شود.

سالاری نظارت مردم بر مسئولان را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: برای ایجاد فضای مناسب برای جامعه نیازمند شورای تامین و شورای اداری منسجم، ائمه جمعه پشتیبان و مسئولان متعهد هستیم و نهادینه شدن نظارت مردم بر مسئولان می‌تواند از تبعیض در اشتغال و سایر امور جلوگیری کند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان افزود: امربه معروف و نهی از منکر از جانب مردم به مسئولان امر مهمی است و مردم حق دارند از طریق تریبون‌ها، خبرگزاری‌ها و سایر رسانه‌ها از مسئولان نقد کنند و مسئولان مکلف هستند مشکلات را اصلاح کرده و پاسخگو باشند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه حل مشکلات معیشتی مردم آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد تصریح کرد: اگر امروز جوانان از دولت ما گله‌مند هستند تقصیر همه ما است و باید پاسخگوی مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان باشیم.

وی با اشاره به اینکه جوانان شایستگی پذیرش مناصب مدیریتی را دارند گفت: جوانان ما قدردان رهبر، نظام و شهدا هستند و حل مشکل شغل برای آنان باید در اولویت کار مسئولان باشد و این نکته را در نظر داشته باشند که اگر در امر خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی کنیم به نظام جمهوری اسلامی خیانت کرده‌ایم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 دی 1396، کدخبر: 1616349، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین