پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۹۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
استاندار کردستان بابیان اینکه رویکرد فعلى کشور رویکرد توسعه و اقتصادى است، گفت: رفع مشکلات با نامه‌نگارى و ارسال گزارش به نتیجه نمى‌رسد.

شعارسال: استاندار کردستان بابیان اینکه رویکرد فعلى کشور رویکرد توسعه و اقتصادى است، گفت: رفع مشکلات با نامه‌نگارى و ارسال گزارش به نتیجه نمى‌رسد.

بهمن مرادنیا در هفتمین جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: با توجه به اینکه رویکرد فعلى کشور رویکرد توسعه و اقصادى است، باید مدیران استان به‌ویژه در حوزه عمرانى پیگیر حضور وزرا در کردستان باشند.

وى حضور وزرا در استان را موجب دیده شدن مشکلات و پیدا شدن راهکار رفع آنها بیان کرد و گفت: رفع مشکلات با نامه‌نگارى و ارسال گزارش به نتیجه نمى‌رسد.

استاندار کردستان در بخش دیگرى از سخنان خود با اذعان به عدم پرداخت چند ماهه حقوق کارگران شهردارى‌هاى استان، از دستگاه‌هاى اجرایى بدهکار به شهردارى‌ها خواست پرداخت بدهى خود به شهردارى‌ها را در اولویت قرار بدهند.

وى عنوان کرد: پرداخت حقوق معوق این قشر زحمت‌کش باید هرچه زودتر انجام شود، مبادا شاهد تجمع افرادى باشیم که حقوق قانونى خود را مطالبه مى‌کنند.

* یادآوری ممنوعیت برگزارى جلسات در ساعات ادارى

مرادنیا در ادامه ممنوعیت برگزارى جلسات در ساعات ادارى را یادآور شد و افزود: هدف اولیه ما تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم است بنابراین مدیران باید در ساعات ادارى در ادارات خود حضور داشته باشند.

وى در این خصوص فعالیت میز خدمت در ادارات را که مورد تاکید دولت نیز قرار دارد را خواستار شد و با ایراد از سیستم ادارى کشور اظهار کرد: در سطح کلان مملکت تصمیمات خوبى گرفته مى‌شود اما در مراحل پایین‌تر اجراى آن با نقصان مواجه مى‌شود.

استاندار کردستان همچنین با اشاره به انتصاب مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل روابط عمومى و امور بین‌الملل استاندارى طى روزهاى اخیر از مدیران ستادى استاندارى و دستگاه‌هاى دولتى و اجرایى استان خواست ارتباط نزدیکى با اداره‌کل روابط عمومى داشته باشند و به تقویت روابط عمومى در دستگاه‌هاى خود توجه داشته باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 دی 1396، کدخبر: 1616520، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین