سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
آیا به دنبال ایجاد یک برند موفق صنعتیِ پیشرو هستید؟ به توصیه‌های زیر عمل کنید تا بازار را به کنترل خود درآورید.

شعارسال: از صاحب هر نوبنیاد (استارت‌آپ) آینده‌نگر یا کسب‌وکار پایدار که بپرسید، به شما خواهند گفت ایجاد یک طرحِ نشان‌واره (لوگو) و برند با هویت ماندگار کار بسیار دشواری است. این کار نیازمند صبر، استقامت، و یک زاویه دیدِ منحصر‌به‌فرد است تا شمار را یک سر و گردن از رقیبان‌تان پیش بیندازد.

اگر فکر می‌کنید این کار ترسناک و غیرقابل مدیریت است، اصلا نگران نباشید. گروه وب‌گاه ترنداینفوگرافیکز فهرستی از هفت نکته را برای‌تان فراهم کرده‌ است که هر صاحب کسب‌وکاری برای ایجاد یک برند موفق باید آن را بداند.

اطلاع‌نگاشت (اینفوگرافیک) زیر شامل موضوعات کلیدی و مهمی از فرهنگ سازمانی گرفته تا ویژگی‌های مهمِ رهبری است که سازندگان برند باید بر آن‌ها تمرکز کنند. این اطلاع‌نگاشت با مثال‌هایی از نام‌های مشهور، به شما کمک می‌کند تا هویت متفاوتی برای خود خلق کنید.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مجله کسب و کار بازده، تاریخ 10 دی 96، کد مطلب: 36987: www.bazdeh.org


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین