پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
تجمعی که با شعار «نه به گرانی» از مشهد آغاز شده بود، حالا در تهران به تخریب اموال عمومی انجامیده است.

شعار سال: ماجرا از یک تجمع اقتصادی سیاسی در میدان شهدای مشهد آغاز شد. روز پنجشنبه صدهانفر از معترضان به گرانی‌های اخیر به خیابان‌ها امده و علیه سیاست های اقتصادی دولت شعار داند و در کنار ان، عده ای معدود نیز شعارهای سلطنت طلبانه و براندازانه را فریاد زدند.

کمتر از یک روز بعد، شهرهای کرمانشاه، رشت، اصفهان و برخی دیگر از شهرها نیز شاهد همین اعتراضات بود. اعتراضاتی که دولتی ها یک تفسیر از آن داشتند . یک فعال سیاسی اصلاح طلب تفسیری دیگر داشت یک نماینده منتقد در مجلس به گونه ای آن را تفسیر می کرد و نماینده‌ای دیگر به شکلی دیگر از ان سخن می گفت. برخی هم صداوسیما را مقصر این حوادث معرفی می کردند و بعضی هشدار می دادند که نباید این اعتراضات ادامه پیدا کند.

با این حال وقتی این اعتراضات امروز به تهران رسید، رنگ دیگری به خود گرفت اموال عمومی تخریب شد تصمیمات محرمانه گرفته شدو شایعات در فضای مجازی، بحثی درباره فیلتر کانال‌های تلگرامی را ایجاد کرد .

حالا همه از خود می‌پرسند این اعتراضات که گرانی تخم مرغ جرقه آن را زده، به کجا خواهد انجامید . آیا هشیاری مردم دشمنان سعودی و عبری و عربی را ناکام می‌گذارد .یا اینکه برخی فرصت طلبان به فعالیت‌های ضدایرانی خود ادامه خواهند داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبر فوری، تاریخ 9 دی 96، کد مطلب: 246086: www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین