پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۹۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
در آئینی با حضور شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد معاون جدید سیاسی و امنیتی استاندار این استان معرفی شد.

شعارسال: در آئینی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری معاون جدید سیاسی و امنیتی استاندار معرفی شد.

مجید محنایی دبیر شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تقدیر از خدمات فتاح محمدی معاون سابق گفت: پست‌ و مقام‌ها تمام می‌شود و تنها خوبی‌ها می‌ماند.

معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طول دوران مسئولیتم نیت و شانی جز خدمت به مردم برای خود قائل نبودم و خدا راشاکرم امروز این امانت سنگین بر دوشم برداشته شد و اگر تقصیری ایجاد شد خداوند از این تقصیر ناخواسته بگذرد و مردم نیز گذشت کنند.

فتاح محمدی افزود: از رهنمودهای نماینده مقام معظم رهبری در استان، اعتماد استاندار سابق، توجه احمدی استاندار فعلی، مجمع نمایندگان استان در مجلس، ائمه جمعه و جماعات تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی تاکید کرد: اگر نتوانستم مطالبات به حق مردم را پیگیری و شان جایگاه اداری خود را ادا کنم بیشتر از این توانش را نداشتم.

 در پایان این آئین سید محمد کاظم نظری به عنوان معاون جدید سیاسی و امنیتی استاندار معرفی و از خدمات فتاح محمدی معاون سابق تقدیر شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11دی 1396 ، کدخبر: 1616930 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین