پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد گفت: ۱۲ هزار هکتار از اراضی واگذار شده به بانک زمین با حمایت دستگاه قضایی به محیط زیست بازگردانده شد.

شعارسال: حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به واگذاری اراضی ۱۸ هزار هکتاری به بانک زمین گفت: حدود ۲۰ سال پیش این اراضی طی یک قرارداد به بانک زمین واگذار شد که باحمایت قضایی ۱۲ هزار هکتار از اراضی واگذار شده به محیط زیست بازگردانده شد.

وی افزود: ۶ هزار هکتار از اراضی باقی مانده نیز در حال رفع تصرف است.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد در ادامه با بیان اینکه بانک زمین دراین خصوص هیچ اقدامی نکرده است، اضافه کرد: متاسفانه بانک زمین عامل از بین رفتن بیت المال شده است اگراین زمین در اختیار منابع طبیعی بود مورد تعرض کسی قرار نمی‌گرفت.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تاکید کرد: تصمیم گیری و تعیین تکلیف درباره باقیمانده این اراضی ضروری است و دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید به وظایف خود عمل کنند.

.شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار: 10 دی1396 ، کدخبر: 382274، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین